کاراته وان ترکیه، اباذری و قراری زاده فینالیست شدند، خدابخشی به دیدار رده بندی راه یافت

به گزارش بلاگ پو، در سرانجام روز نخست لیگ سری آ ترکیه، تیم کشورمان 4 فینالیست داشت؛ کاتای تیمی بانوان و نماینده وزن منهای 84 کیلوگرم هم به دیدار رده بندی راه یافتند.

کاراته وان ترکیه، اباذری و قراری زاده فینالیست شدند، خدابخشی به دیدار رده بندی راه یافت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در اولین روز از دومین مرحله لیگ سری آ که در شهر استانبول ترکیه با حضور 1813 کاراته کا از 102 کشور برگزار گشت، طراوت خاکسار در وزن 55-کیلوگرم، کاتای تیمی بانوان با ترکیب پریسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی، مهدی قراری زاده در وزن 84- کیلوگرم و صالح اباذری در وزن 84+ کیلوگرم فینالیست شدند.

مهدی خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم و دیگر تیم کاتای بانوان با ترکیب مظفری نژاد، حسینی نصب و صادقی به دیدار رده بندی راه یافتند.

رقابت های فینال و رده بندی روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

نتایج کسب شده امروز به ترتیب ذیل است:

در وزن 84- کیلوگرم، مهدی قراری زاده 4 بر 3 میشل دورهام از استرالیا را مغلوب کرد. در ادامه یک بر صفر بر دانیل دیانتته از بلژیک غلبه کرد. در بازی سوم 2 بر صفر مارسل بائن از آلمان را شکست داد.

او در بازی چهارم 2 بر یک از سد صمد گوک از ترکیه گذشت. سپس 5 بر صفر ایوان وسیچ از کرواسی را برد و سپس 3 بر2 آلوین کارال از کوزوو را شکست داد.

قراری زاده در نیمه نهایی پس از تساوی صفر بر صفر مقابل آنتون ایساکائو از بلاروس در هانتی برنده میدان شد و به فینال راه یافت.

در همین وزن، مهدی خدابخشی ابتدا با نتیجه 9 بر صفر از سد رسپ گز از ترکیه گذشت. سپس 6 بر صفر مقابل خاویر دلستال از اسپانیا پیروز شد. در مبارزه سوم 4 بر یک محمد الکتبی از مصر را مغلوب کرد. درادامه 8 بر صفر جولین شین از سوئیس را شکست داد. خدابخشی در بازی پنجم 3 بر 2 آلوین کارال از کوزوو را برد.

او در ادامه 9 بر یک مقابل برات جاکوپی از مقدونیه به فزونی رسید. سپس 2 بر یک وی وو چون از چین تایپه را برد و به نیمه نهایی رسید.

خدابخشی در نیمه نهایی 2 بر صفر مقابل اوگور آکتاش از ترکیه نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

ذبیح الله پورشیب دیگر نماینده این وزن، در اولین مبارزه 5 بر یک سهیل مستاری از مراکش را برد. در بازی دوم 4 بر 2 نیکولا مالویچ از مونته نگرو را شکست داد. در سومین بازی 9 بر یک تورگوت حسنوف از آذربایجان را از پیش رو برداشت.

او در مبارزه چهارم 4 بر 2 نتیجه را به دنیس دنیسنکو از روسیه واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.

در وزن 84+ کیلوگرم، صالح اباذری در اولین دیدار خود 2 بر صفر آنجلا وسیچ از کرواسی را شکست داد. در بازی دوم 3 بر صفر بوگدان تریکوز از صربستان را برد. سپس یک بر صفر از سد سیمونه مارینو از ایتالیا گذشت.

در ادامه صالح اباذری 3 بر صفرصادق سنچولی از ایران را مغلوب کرد. در پنجمین مبارزه 3 بر صفر الکساندر کولوکوف از روسیه را شکست داد و در نیمه نهایی با نتیجه 7 بر صفر بر ایمان سنچولی از ایرلند شمالی غلبه کرد و به دیدار فینال راه یافت و روز یکشنبه به مصاف گوگیتا آرکانیا از گرجستان می رود.

در همین وزن، سجاد گنج زاده پس از تساوی 3 بر 3 در اولین بازی اش مقابل ردا الاسمر از مراکش به دلیل هانسوکو شدن حریف برنده تاتامی شد.

او در بازی دوم یک بر صفر آندرس اوزروس از لتونی را برد و در سومین دیدار مقابل ایمان سنچولی از ایرلند شمالی 5 بر 3 نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.

در وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکسار ابتدا مقابل سیمونا زابورسکا از مقدونیه بعد از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد. سپس گلمیرا اوسانوآ از قزاقستان را 4 بر یک برد. در ادامه با نتیجه 4 بر صفر لائورن فورباتو فرانسوی را از پیش رو برداشت.

در مبارزه چهارم 5 بر صفر شیوری ناکامورای ژاپنی را مغلوب کرد و در دور پنجم 3 بر صفر از سد الساندرا حسنی از کرواسی گذشت.

خاکسار در نیمه نهایی 9 بر 4 جانا بیتس آلمانی دارنده نقره و برنز جهان را شکست داد و فینالیست شد.

او روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف ژو ون از چین تایپه خواهد رفت.

در همین وزن فاطمه چالاکی دور اول 3 بر صفر مایری کرین ایرلندی را برد. سپس با همین نتیجه از سد سنزیا بوروگنری از ایتالیا گذشت. او در سومین دیدار پس از تساوی یک بر یک مقابل تی تانگ دین ویتنامی با قانون سنشو برنده شد و به دور چهارم رفت. در بازی چهارم با نتیجه 3 بر صفر بر سوینچ راخیموآ از ازبکستان غلبه کرد. در ادامه 4 بر صفر نتیجه را به جانا بیتس آلمانی واگذار کرد و از حضور در ادامه رقابت ها بازماند.

در کاتای تیمی بانوان، تیم ایران با ترکیب پریسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی امتیازات 23.28 و 24.6 را در دور های اول و دوم بدست آورد و فینالیست شد.

این تیم روز یکشنبه برای کسب مدال طلا مقابل تیم استرالیا صف آرایی خواهد کرد.

دیگر تیم ایرانی با ترکیب مظفری نژاد، حسینی نصب و صادقی امتیازات 23.8 و 23.28 را در دورهای اول و دوم کسب کرد و به عنوان تیم سوم به دیدار رده بندی رفت. این تیم روز یکشنبه برای کسب مدال برنز با تیم پرو دیدار می کند.

در وزن منهای 50 کیلوگرم، سارا بهمنیار ابتدا بورسا توران از ترکیه را یک بر صفر مغلوب کرد. سپس 9 بر 2 آنا ماریا دامولیدو ایتالیایی را شکست داد. در بازی سوم مقابل حریف فیلیپینی با توجه به هانسوکو شدن حریف به فزونی رسید و گام به دور بعد گذاشت. او در چهارمین مبارزه بعد از تساوی مقابل آیکا تادونو ژاپنی در هانتی مغلوب گردید و از حضور در ادامه مسابقات بازماند.

در وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور در اولین مبارزه مقابل آنا رودینا از روسیه پس از تساوی 2 بر 2 با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در همین وزن شیما آل سعدی ابتدا 3 بر صفر کرینا آتویان از روسیه را شکست داد. سپس 7 بر صفر از سد اشرف محمد از مصر گذشت. او در ادامه پیروز شد پس از تساوی یک بر یک مقابل چایما مدی الجزایزی با قانون سنشو برنده تاتامی شود.

آل سعدی در چهارمین مبارزه 12 بر 2 اینگریدا سوچانکوا از اسلواکی را مغلوب کرد و سپس 3 بر 2 مقابل مایومی سومیا از ژاپن مغلوب گردید و از ادامه رقابت ها بازماند.

در کاتای انفرادی مردان، ابوالفضل شهرجردی در گروه 16 با حریفانی از ایتالیا، اسپانیا، فنلاند، الجزایر، اسلوونی، ژاپن، سوئیس، مقدونیه، چین تایپه، هلند، آذربایجان و روسیه مبارزه کرد و بعد از کسب امتیاز 23.86 از گردونه رقابتها کنار رفت و نتوانست به دور بعد صعود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7227

به "کاراته وان ترکیه، اباذری و قراری زاده فینالیست شدند، خدابخشی به دیدار رده بندی راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان ترکیه، اباذری و قراری زاده فینالیست شدند، خدابخشی به دیدار رده بندی راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید