هر آن چه در مورد انیمیشن شرک 5 و جزئیاتش می دانیم

به گزارش بلاگ پو، در سال 2001 و هنگام اکران شرک، دنیای فیلم های انیمیشن برای همیشه تغییر کرد. این انیمیشن تلفیقی هوشمندانه از کمدی بزرگسالانه و روایتی بچگانه بود که در قالب یک افسانه پر پیچ و تاب با شخصیت هایی هنجارشکن، موسیقی متن مجذوب کننده و پیام خودشناسی ارائه می شد.

هر آن چه در مورد انیمیشن شرک 5 و جزئیاتش می دانیم

پس از آن، شرک 2 در سال 2002، شرک 3 در سال 2007 و در آخر، شرک برای همیشه (Shrek Forever After) در سال 2010 اکران شد. در سال 2016 اعلام شد که شرک 5 ساخته خواهد شد اما از آن زمان، اخبار کمی مربوط به توسعه جهان شرک، منتشر شده است.

در حال حاضر، قسمت پنجم این مجموعه محبوب، مراحل تولید سختی را پشت سر گذاشته است اما هواداران با دانستن این موضوع که بالاخره اکران خواهد شد، از همین الان، هیجان زده هستند. با وجود تغییراتی در جهت و خط داستانی، به نظر می رسد که این انیمیشن سرانجام در سال 2022 از برزخ تولید خود خارج شود. این فیلم پتانسیل این را دارد که مجذوب کننده ترین قسمت این مجموعه باشد.

اگرچه اخبار مربوط به این داستان محبوب، کم تر شده است اما هنوز امیدهای زیادی برای هوادارانی وجود دارد که با صبر و حوصله منتظر انتشار فیلم نو شرک در دهه گذشته بودند. شایعات پیرامون طرح داستان و هم چنین تاریخ اکران موقتا فیلم را با جدیت در اخبار و فکر هواداران نگه داشته است، حتی اگر فرایند تولید، بیشتر از این طول بکشد. آیا داستان شرک 5 وارد قلمرو نوی خواهد شد یا از همان فرمول قبلی پیروی می کند؟

10. این فیلم می تواند یک داستان کاملا نو داشته باشد

اگرچه شرک یکی از بهترین شخصیت های دریم ورکز است اما به هر حال او یک فرد بدخلق و عصبانی بود که ترجیح می داد در باتلاق خود زندگی کند و از تعاملات اجتماعی فرار کند تا این که یک خر سخنگو به میان آمد و تلاش شرک برای نجات یک شاهزاده خانم، برنامه های او برای مرگ در بدبختی و تنهایی را از بین برد. بعد از این که او با فیونا ازدواج کرد و آن ها خانواده خود را تشکیل دادند، مشخص شد که حتی غول ها هم می توانند خوشبختانه زندگی کنند.

بنابراین چه چیزی می تواند در فیلم نو شرک، آرامش مسالمت آمیز زندگی آن ها را متحول کند؟ نوجوانان. طبق گزارشات، شرک 5 می تواند زندگی پر سر و صدای شرک و فیونا را نشان دهد که بر پرورش گروهی از نوجوانان، متمرکز است. اگر آن ها حتی به مقدار نصف پدر و مادر خود لجباز باشند، بدون شک داستان شان تبدیل به یک فیلم سرگرم کننده و مجذوب کننده خواهد شد.

9. شرک 5 می تواند مجموعه شرک را بازآفرینی کند

با وجود چهار فیلم قبلی، شایعه شده است که شرک 5 ادامه داستان شرک 4 نخواهد بود. در عوض، این فیلم می تواند یک ماجراجویی مستقل برای خودش باشد که به طور مماس به مجموعه شرک متصل می شود. مایکل مک کالرز، نویسنده فیلم، در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر توضیح داد که شرک 5 یک بازآفرینی بسیار بزرگ دربر دارد که او نمی تواند آن را فاش کند اما به نظر می رسد که می تواند به بازسازی مجموعه ختم شود.

تصور بازسازی فیلم سخت خواهد بود، به خصوص اگر بازیگران نوی برای به تصویر کشیدن شخصیت های محبوب قبلی، دور هم جمع شوند. اگر این اثر یک فیلم مستقل باشد که شخصیت های فیلم را حتی به صورت کوتاه در آن نمایش دهد و در عوض داستان دیگری را در پادشاهی دولاک روایت کند، ممکن است برای هواداران طولانی مدت این مجموعه، قابل قبول تر باشد.

8. شاید صداپیشگان اصلی در فیلم حضور داشته باشند

از زمان انتشار فیلم شرک برای همیشه در سال 2010، صداپیشگان اصلی، آماده و منتظر ادامه ماجراهای بعدی شرک، فیونا، خر و بقیه ساکنان رنگارنگ پادشاهی دولاک هستند.

مایک مایرز، ادی مورفی و کامرون دیاز اعلام کرده بودند که هر زمان، فیلم نامه ای بالاخره آماده شود، آن ها قطعا در پروژه حاضر خواهند شد. این یک تعهد چشم گیر برای بازیگرانی است که برای رسیدن به خواسته خود مجبور شده اند یک دهه صبر کنند. بازنشستگی دیاز از بازیگری به دلیل مسائل خانوادگی در سال 2014 که اخبارش بسیار گسترده بود، ممکن است به این معنی باشد که فیونا باید از داستان خارج شود.

7. فیلم نامه سال هاست که آماده شده است

نویسنده کمدی های تحسین شده ای مانند بچه رئیس و سایر محصولات دریم ورکز در چند سال گذشته، فیلم نامه ای برای شرک 5 آماده کرده است. اگرچه مایکل مک کالرز چندین بار در مصاحبه های خود از مجموعه شرک نام برده است اما او در مورد طرح واقعی داستان، اظهار نظر بسیار کمی کرده است.

در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر، وی توضیح داد که فیلم نامه، شخصی است و فاش نشدن آن برای او اهمیت دارد. با توجه به گذشت چند سال از نگاشته شدن، فیلم نامه به احتمال زیاد نیاز به بازنگری خواهد داشت، به خصوص این که بسیاری از اعضای تیم ایده پردازی احتمالا تغییر کرده اند.

6. شرک 5 قصد دارد مجموعه شرک را تقویت کند

شرک بیش از دو دهه پیش شروع به کار کرد و این گذشت زمان، نشان دهنده فرصتی برای احیای این مجموعه است. استودیوهای یونیورسال و دریم ورکز هم احتمالا قصد دارند چنین کاری را در شرک 5 انجام دهند.

یونیورسال، دریم ورکز را خرید و هنوز مشخص نیست که چه میزان از عناصر دریم ورکز در فیلم نو شرک، گنجانده خواهد شد. با این وجود احتمالا یونیورسال با همان فرایند پیش برود و هدف استودیو این است که هواداران این مجموعه نوستالژیک را به وجد آورد و نسل نوی از مخاطبان را به خود جلب کند.

5. در حال حاضر تولید متوقف شده است

مانند بسیاری از پروژه ها در هالیوود، همه گیری کرونا تولید شرک 5 را متوقف کرد و اطلاعات مربوط به برنامه زمان بندی آن مبهم شد. قرار بود در سال 2020 و سپس در سال 2021 به مرحله تولید برسد اما با توجه به فرایند موجود ممکن است حتی تا سال 2022 هم ساخته نشود.

استودیوها می توانند تولیدات برنامه ریزی شده خود را پیش ببرند به شرطی که بتوانند هزینه آزمایش کرونا را که روزانه روی عوامل انجام می شود، بپردازند. این موضوع موجب نگرانی استودیو یونیورسال است. مدت زمانی که در فرایند تولید وقفه افتاده است، می تواند تفاوت ها را در فیلم نو رقم بزند، این که دنباله ای برای نمونه محبوب قبلی باشد یا یک بازسازی با سبک متفاوت از آن.

4. تاریخ انتشار شرک 5 دوباره به تعویق افتاده است

در ابتدا تاریخ انتشار شرک 5 برای اواخر سال 2020 بود اما پس از شروع نشدن مراحل تولید آن، احتمال می رفت که در سال 2021 اکران شود. از آن جا که تولید به دلیل اقدامات احتیاطی پیرامون کرونا هنوز شروع نشده است، تاریخ انتشار دوباره به عقب افتاد تا حداقل به امید یک برنامه قوی منتظر بمانیم.

بیش از هر زمان دیگر به نظر می رسد که اگر فیلم نو شرک تا سال 2021 تولید خود را شروع نکند، اکران آن در اواخر سال 2022 اتفاق می افتد. لوپر گزارش داد که این انیمیشن در 30 سپتامبر 2022 روی پرده سینماها می رود و پس از آن در ماه نوامبر روی باقی پلتفرم ها پخش می شود. در اوج محبوبیت این مجموعه، هر 3 سال، یک فیلم نو شرک اکران می شد. گفتن این که با تغییر تاریخ اکران نو، علاقه مندان هم چنان مشتاق تماشا آن باشند، سخت است.

3. شرک 5 قرار بود یک اثر لایواکشن باشد

چندین سال پیش شایعاتی پیرامون شرک 5 منتشر شد، مبنی بر این که این انیمیشن قرار است به صورت یک فیلم لایواکشن ساخته شود که بخشی از آن به دلیل موفقیت دیزنی در ساخت بازسازی های لایواکشن از فیلم های انیمیشن محبوب خود بود. در نهایت این ایده پیش نرفت و هواداران می توانند از آن راضی شوند.

با توجه به استقبال فاجعه بار از فیلمی مانند گربه ها که در آن گربه های انسان نما بینندگان را آشفته کردند، واضح است که هیچ کس دوست نداشت یک فیلم شرک لایو اکشن را با نسخه ترکیب شده و گرافیکی خر و ادی مورفی تماشا کند.

2. شرک 5 در آستانه لغو قرار داشت

با بحث در مورد این که قسمت پنجم این مجموعه باید یک بازسازی، دنباله یا فیلم لایواکشن باشد، نزدیک بود که شرک 5 به طور کامل لغو شود. خوشبختانه سازندگان آن به مقدار کافی دارای خطوط داستانی و شخصیت های رنگارنگ بودند تا بخواهند این اثر را کامل کنند.

با این حال، از آن جا که هنوز در مورد موضوع فیلم نو شرک و نحوه ارائه آن اجماع حاصل نشده است، ممکن است خطر لغو (به شرط این که فرایند تولید معلق باقی نماند) از بین نرفته باشد.

1. هنوز اطلاعات زیادی در مورد شرک 5 در دسترس نیست

اگرچه طی چند سال گذشته، اطلاعاتی جالب توجه به مقدار کافی در مورد فیلم، آشکار شده و شایعاتی پیرامون آن منتشر شده است اما باز هم موارد زیادی درباره شرک 5 وجود دارد که مشخص نیست. از طرف دیگر، این می تواند به دلیل تحولات داخلی تیم سازنده باشد و هیچ چیز مشخصی آشکار نشود.

برای ایجاد علاقه کافی بین مردم، نیاز است تا اخبار بیشتری منتشر شود تا این مجموعه از حالت راکد خارج شود. یک بازاریابی نادرست، ریسک موفقیت فیلم را افزایش می دهد و می تواند منجر به این شود که یک مجموعه فیلم دوست داشتنی با شروعی فوق العاده، پایانی نافرجام داشته باشد.

منبع: Screenrant

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51989

به "هر آن چه در مورد انیمیشن شرک 5 و جزئیاتش می دانیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "هر آن چه در مورد انیمیشن شرک 5 و جزئیاتش می دانیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آن چه در مورد انیمیشن شرک 5 و جزئیاتش می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید