هزینه های سفر به چین را خود تقبل می کنم، خواهرخواندگی یک فرصت است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر یوسفی، شامگاه شنبه در صحن علنی شورای شهر گرگان اظهار کرد: هفته گذشته اعضاء پیشنهاد دادند که برای سفر به چین قرعه کشی گردد و من هم قبول کردم و به دلیل عدم حضور برخی از آن ها در جلسه فوق العاده، مقرر شد این کار در صحن علنی اتفاق بیفتد.

هزینه های سفر به چین را خود تقبل می کنم، خواهرخواندگی یک فرصت است

وی اضافه کرد: پیشنهاد شهردار این بود که به دلیل ضیق وقت نام رئیس شورا و رئیس کمیسیون گردشگری در لایحه بیاید و ما علیرغم این کار برای تأمین خواسته جمع قرعه کشی کردیم.

یوسفی گفت: خود من هم خواستم که هر 9 نفر در شرایط مساوی باشند و تشنه سفر به چین نیستم و کسی که قضاوت های اینچنینی می نمایند واقعا جای تأسف دارد.

وی بیان نمود: کسانی که اخبار کذب نشر می دهند آن را نمی پذیرم و با آن برخورد خواهم کرد ولی اگر انتقاد سازنده باشد با کمال میل از آن استقبال می کنم.

یوسفی توضیح داد: شورای شهر برآیند افکار عمومی است و این مسائل جزئی و کوچک است و باید در صحن و شهرداری به نتیجه برسد نه این که وقت صحن علنی را بگیرد.

وی گفت: من به شهردار اعلام کردم هزینه هایی خود را پرداخت می کنم و البته بنده اصراری برای سفر شخصی نداشته و ندارم اما خواهرخواندگی یک فرصت برای شهر گرگان است و در زمینه های اقتصادی، گردشگری و آموزشی می تواند یاری نماینده باشد.

با تور چین ما همراه اشید

یوسفی اظهار کرد: بنده برای توسعه شهر وارد شورای شهر شدم و هر برنامه ای که داشتم فقط منافع شهر را در نظر گرفتم.

وی اعلام کرد: مگر بودجه و لوایح بیت المال نیست و این 30 میلیون که قرار است اتفاقاتی برای شهر را رقم بزند فقط بیت المال است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2772

به "هزینه های سفر به چین را خود تقبل می کنم، خواهرخواندگی یک فرصت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به چین را خود تقبل می کنم، خواهرخواندگی یک فرصت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید