هشدار پلیس فتا؛ تقویم سال 1400 را از سایت های معتبر دانلود کنید

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - کارشناسان پلیس فتا به دانلود اپلیکیشن تقویم سال 1400 از سایت های معتبر تاکید کردند و اعلام کردند که مراقب نرم افزارها و لینک های مخرب که در راستای اخاذی از کاربران فضای مجازی است، باشید.

هشدار پلیس فتا؛ تقویم سال 1400 را از سایت های معتبر دانلود کنید

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سودجویان سایبری با سوءاستفاده از علاقه کاربران برای نصب تقویم سال جدید، اقدام به طراحی بد افزارهایی برای سوءاستفاده از طعمه های خود نموده اند و آن را به وسیله شبکه های اجتماعی مانند تلگرام با تبلیغات فریبنده ای چون تعداد روزهای تعطیل زیاد است و … منتشر می نمایند.

منبع دانلود فایل ها در فضای مجازی بسیار مهم است و ضروری است کاربران فایل های موردنیاز خود را از مراجع رسمی و سایت های معتبر دریافت نمایند.

کاربران از ورود به لینک های ناشناس خودداری نمایند زیرا که با یک کلیک احتمال نصب بدافزار بر روی تجهیزات هوشمند کاربران وجود دارد که این بدافزارها با هدف سرقت اطلاعات ذخیره شده در سیستم شما ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47400

به "هشدار پلیس فتا؛ تقویم سال 1400 را از سایت های معتبر دانلود کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس فتا؛ تقویم سال 1400 را از سایت های معتبر دانلود کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید