همایش روز جهانی خاک در استان فارس برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/فارس مدیر آب و خاک جهادکشاورزی استان فارس گفت: به مناسبت پنجم دسامبر، روز جهانی خاک، همایشی با حضور مسئولان استانی در شیراز برگزار خواهد شد.

همایش روز جهانی خاک در استان فارس برگزار می گردد

امیر اسلامی، دوشنبه 11 آذر در جمع خبرنگاران گفت: روز پنجم دسامبر مصادف با چهاردهم آذرماه از سوی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) روز جهانی خاک معرفی شده و این روز سال جاری با شعار جلوگیری از فرسایش خاک برای حفظ آینده، گرامی داشته می گردد.

اسلامی با بیان اینکه سال جاری برای سومین سال پیاپی همایش روز خاک در استان فارس برگزار می گردد، گفت: این همایش به ریاست محمدمهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و با همکاری دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شیراز و انجمن علمی علوم خاک برگزار خواهد شد.

اسلامی با بیان اینکه همایش روز جهانی خاک از ساعت 8 الی 12 در تالار بوستان آزادی برگزار می گردد، یادآورشد: تجلیل از پیشکسوتان و خادمین خاک و رونمایی از کتاب خاک در ادبیات فارسی و تمبر یادبود سومین همایش خاک از جمله های برنامه های این همایش است.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16850

به "همایش روز جهانی خاک در استان فارس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش روز جهانی خاک در استان فارس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید