واتساپ امکان افزایش سرعت پخش پیغام های صوتی را به زودی اضافه می نماید

به گزارش بلاگ پو، اینطور که به نظر می رسد، واتساپ قرار است به زودی به یکی دیگر از قابلیت های خوب پیغام رسان های رقیب یعنی کنترل سرعت پیغام های صوتی مجهز گردد.

واتساپ امکان افزایش سرعت پخش پیغام های صوتی را به زودی اضافه می نماید

در حال حاضر هستند پیغام رسان هایی که امکان افزایش سرعت پخش پیغام های صوتی را به کاربر می دهند اما خب این قابلیت تا به این لحظه در واتساپ در دسترس نیست و کاربر مجبور است با همان سرعتی که شخص مقابل صحبت می نماید، به پیغام صوتی وی گوش دهد. اما اینطور که به نظر می رسد، به زودی امکان کنترل سرعت پیغام های صوتی به این پیغام رسان محبوب اضافه خواهد شد.

عادت های مختلف باعث می شد بعضی از کاربران آهسته تر از بعضی دیگر صحبت نمایند و عده ای نیز سریع تر گوش دهند. این موضوع باعث شده وقتی پیغام صوتی با سرعت پایین به کاربر ارسال می گردد، وی مجبور باشد تمام آن را با همان سرعت کم گوش دهد. با علم بر این موضوع، واتساپ تصمیم گرفت قابلیتی را برای کنترل سرعت پیغام های صوتی به اپلیکیشن خود اضافه کند.

این قابلیت اما اکنون برای کاربرانی که از نسخه بتای واتساپ استفاده می نمایند در دسترس است و معین نیست چه زمانی باید شاهد عرضه رسمی آن به نسخه اصلی اپلیکیشن باشیم. این قابلیت توسط بسیاری از کاربران دیده و تایید هم شده. بنابراین اینکه واتساپ واقعا اضافه کردن آن به اپلیکیشن را در سر دارد حقیقت دارد.

در بین سرعت هایی که کاربر می تواند به آن ها سوییچ کند، 1.0x و 1.5x و 2.0x دیده می گردد که کنار همان پیغام صوتی ارسال شده ظاهر می گردد. اینکه آیا بتوان سرعت پیغام ها را کاهش داد به نظر نمی رسد در قابلیت جدید گنجانده شده باشد اما خب امیدواریم این اتفاق رخ دهد. چون بعضی از کاربران وقتی با سرعت بالایی با آن ها صحبت می کنید، متوجه نمی شوند و خب وجود قابلیتی برای کاهش سرعت پیغام های صوتی می تواند بسیار مورد استقبال قرار بگیرد.

این قابلیت فعلا برای نسخه رسمی اپلیکیشن منتشر نشده، حتی برای آن دسته از کاربرانی که نسخه 2.21.9.4 این اپلیکیشن را که دیروز هم منتشر شده در اختیار دارند. این در حالی است که بعضی از کاربران گزارش داده اند چنین گزینه ای از یک ماه قبل برایشان فعال بوده. بنابراین به نظر می رسد واتساپ فرایند عرضه آن را شروع نموده منتها کمی طول می کشد تا همه کاربران بتوانند آن را دریافت نمایند. به همین خاطر اگر طی آپدیت های آینده هم نتوانستید به این قابلیت دسترسی داشته باشید، نگران نباشید. به زودی آن را دریافت خواهید کرد.

تغییرات مثبت دیگری که در آخرین نسخه بتای واتساپ انجام شده شامل پیش نمایش عظیم تر برای ویدیو و تصاویر و گزینه ارسال پیغام های محو شونده در گروه ها می گردد. به نظر می رسد واتساپ میخواهد آرام آرام، با تجهیز به قابلیت های بسیار خوب پیغام رسان های رقیب، محبوبیت خود را بین کاربران افزایش دهد. البته در حال حاضر هم میزان محبوبیت این پیغام رسان بالا هست حال اینکه پیروز خواهد شد میزان آن را افزایش دهد یا خیر موضوعی است که باید منتظر ماند تا معین گردد.

باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که قابلیت کنترل سرعت پیغام های صوتی واتساپ در دسترس هست منتها ظاهرا کمی زمان می برد تا تمام کاربران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49063

به "واتساپ امکان افزایش سرعت پخش پیغام های صوتی را به زودی اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ امکان افزایش سرعت پخش پیغام های صوتی را به زودی اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید