پذیرش دوره MBA ارشد بین المللی و MBA یکساله در دانشگاه تهران

به گزارش بلاگ پو، پیرو تفاهم صورت پذیرفته میان دانشکده فنی دانشگاه تهران، دانشگاه وارنای بلغارستان و کاردیف مترو پولیتن انگلستان دوره کارشناسی ارشد MBA با میزبانی یکساله دانشکده فنی دانشگاه تهران و در چارچوب ضوابط مشخص برگزار خواهد شد. بعلاوه طبق روال سالیان گذشته دوره های مدیریت کسب و کار MBA و DBA یکساله هم در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می شوند.

پذیرش دوره MBA ارشد بین المللی و MBA یکساله در دانشگاه تهران

اطلاعات دوره های یکساله MBA و DBA

دوره MBA بدون گرایش (گرایش عمومی) و دوره DBA در پنج گرایش تخصصی از جمله DBA مدیریت اقتصادی و سرمایه گذاری، DBA مدیریت پروژه، DBA مدیریت استراتژیک، DBA مدیریت بازاریابی و DBA مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال تعریف شده اند و بنا به علاقه یا زمینه کاری، هر داوطلب می تواند در یکی از گرایشات نام نویسی نماید.

مقرر است درخاتمه این دوره ها، دانش پژوهان به اسم عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه و ریز نمرات معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به اسم اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده ترین دانشگاه های جهان، بتوانند توانمندی علمی و اجرایی کسب شده از دوره MBA و دوره DBA دانشگاه تهران را اثبات کنند.

دوره های MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان پیروز و صاحب نظر می باشد.

زمان بندی کلاس ها:

این دوره ها روزهای پنج شنبه ساعت 14 الی 20 برگزار می شوند. (در ایام همه گیری ویروس کرونا کلاس ها به وسیله روش های نوین آموزشی بصورت آنلاین برگزار خواهند شد.)

جهت مشاهده سرفصل ها و گرایشات مختلف روی اسم دوره های یکساله MBA و DBA کلیک نمایید.

اطلاعات دوره دوساله کارشناسی ارشد بین المللی MBA

پیرو تفاهم نامه منعقد شده دانشکده فنی دانشگاه تهران با دانشگاه مدیریت وارنای بلغارستان VUM (Varna University of Management) و دانشگاه کاردیف مترو پولیتن انگلستان CMU (Cardiff Metropolitan University) دوره کارشناسی ارشد MBA همراه با اعطاء گواهی MBA دانشگاه تهران و دو کارشناسی ارشد از دانشگاه کاردیف مترو پولیتن و وارنا برگزار خواهد شد. به همین دلیل به صورت محدود و به وسیله انجام مصاحبه داوطلبین علاقه مند برای این دوره پذیرش خواهند شد.

مدت دوره ارشد MBA:

این دوره در یک بازه زمانی دوساله و در طی 4 ترم برگزار می گردد که دانش پذیر 2 ترم از مدت تحصیل خود را در دانشگاه تهران و 1 ترم را در کشور بلغارستان و دانشگاه مدیریت وارنا خواهد گذراند و ترم آخر هم مربوط به انجام امور خاتمه نامه خواهد بود. در خاتمه این دوره مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه وارنا و کاردیف مترو پولیتن صادر خواهد شد که دانشجو می تواند در مقاطع دکترا هم به صورت بین المللی ادامه تحصیل دهد.

در این دوره این امکان وجود دارد با ثبت نام در سیستم ارسموس اتحادیه اروپا، دانش پذیر ترم چهارم را در دانشگاه های دیگر این اتحادیه انجام دهد و از بورسیه تحصیلی هم بهره مند گردد.

جهت اطلاع از شرایط و ضوابط روی عبارت دوره کارشناسی ارشد MBA بین المللی کلیک نمایید

نحوه پذیرش و ثبت نام

پذیرش در دوره های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت آنالیز سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88225402 یا 88652153 (با پیش شماره 021) مرکز آموزش های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل کنند و هم افرادی که خارج از ایران هستند می توانند به وسیله نرم افزار واتساپ با شماره 00989303709097 پیغام ها و سوالات خود را مطرح کنند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره ها بهره مند گردند.

جهت ثبت نام مستقیم دوره ها هم می توان روی عبارت ثبت نام دوره های MBA و DBA کلیک نمود.

بعلاوه دسترسی به اطلاعات لازم در وب سایت رسمی مرکز در دانشگاه به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa فرآهم خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52075

به "پذیرش دوره MBA ارشد بین المللی و MBA یکساله در دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دوره MBA ارشد بین المللی و MBA یکساله در دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید