واهمه مهمانداران آمریکایی از بوئینگ 737 ، خدمه پرواز برای بازنگشتن به 737 التماس می نمایند

به گزارش بلاگ پو، علیرغم آنکه شرکت بوئینگ آمریکا در حال نزدیک شدن به دریافت مجوز برای پرواز بوئینگ های 737 مکس است، اما بسیاری از خدمه پرواز شرکت های بزرگ آمریکای نظیر امریکن ایرلاینز از کار کردن در این هواپیما به شدت واهمه دارند.

واهمه مهمانداران آمریکایی از بوئینگ 737 ، خدمه پرواز برای بازنگشتن به 737 التماس می نمایند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از راشاتودی، با وجود اینکه شرکت بوئینگ آمریکا روز به روز به دریافت مجوز و تائید ایمنی از سوی سازمان های هوانوردی آمریکا برای پرواز دوباره بوئینگ های 737 مکس نزدیک می گردد، اما بسیاری از خدمه پرواز در شرکت های هواپیمایی نظیر امریکن ایرلانز به شدت از حضور در این هواپیما ها می ترسند.

سقوط دو ففرایند از هواپیما های بوئینگ 737 مکس در اواخر سال گذشته و اوایل امسال به کشته شدن 346 نفر در اندونزی و اتیوپی منجر شده است.

چند روز پس از سقوط بوئینگ 737 مکس خطوط هوایی اتیوپی پرواز آن ها در سراسر دنیا ممنوع شد.

بنا به اعلام انجمن مهمانداران حرفه ای آمریکا آن ها خواستار شفاف سازی کامل نسبت به اتفاقی که در سقوط دو ففرایند هواپیما افتاد و اقداماتی که شرکت بوئینگ برای ایمن سازی بوئینگ های 737 نموده است، هستند.

این اتحادیه گفته که تا پیش از تصمیم گیری نهایی برای حضور مهماندارن در هواپیمایی بونینگ 737 مکس اطلاعات ارائه شده از سوی بوئینگ، سازمان های نظارت بر هوانوردی، شرکت های هواپیمایی و خلبان ها را مدنظر قرار خواهد داد.

لری باسانی، رئیس انجمن مهمانداران حرفه ای آمریکا به خبرنگاران گفت: من هر روز شاهد آن هستم که بسیاری از مهمانداران به من التماس می نمایند که آن ها را دوباره به هواپیما های 737 مکس بازنگردانم. ما خواستار آن هستیم که به ایمنی این هواپیما ها بدون شک و تردید برسیم.

بوئینگ که به شدت در کوشش است تا به ممنوعیت پرواز هواپیما های بونینگ 737 مکس انتها دهد این هفته اظهار داشت که سازمان هوانوردی فدرال آمریکا فرایند صدور مجوز برای تأیید ایمنی باز طراحی نرم افزار کنترل پرواز این هواپیما ها را تا اواسط ماه دسامبر شروع نموده است.

در صورت صدور این مجوز بوئینگ می تواند تحویل هواپیما های 737 مکس به مشتریان را شروع کند.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16237

به "واهمه مهمانداران آمریکایی از بوئینگ 737 ، خدمه پرواز برای بازنگشتن به 737 التماس می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واهمه مهمانداران آمریکایی از بوئینگ 737 ، خدمه پرواز برای بازنگشتن به 737 التماس می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید