(ویدیو) جمله جنجالی فرهاد مجیدی

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پیروز شد با فزونی برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی، تیمش را راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی کند.

(ویدیو) جمله جنجالی فرهاد مجیدی

به گزارش خبرنگاران، او بعد از این ملاقات در کنفرانس خبری از بازیکنانش تشکر کرد و وعده داد پاداش 50 میلیون تومانی که از قبل قولش را داده به بازیکنانش پرداخت می نماید. البته او گفت که این پاداش برای برد در بازی بعدی به 100 میلیون تومان افزایش پیدا می نماید.

با این حال، هیچ کدام از این جملات به میزان جمله ای که او از زمان خروج از استادیوم به زبان آورده بحث برانگیز نشده است. فرهاد مجیدی که از دیرباز با پرسپولیسی ها کری خوانی داشته است زمان خروج از استادیوم و هنگامی که از او خواسته شد یک جمله درباره بازی بگوید گفت: من به آن ها (پرسپولیس) نمی بازم. این صحبت فرهاد مجیدی بازتاب زیادی داشته و عده ای از طرفداران پرسپولیس با یادآوری شکست هایی که مقابل این تیم خورده به او یادآوری نموده اند گذشته را فراموش نکند.

البته این اولین بار نیست که فرهاد مجیدی با چنین جملاتی پرسپولیسی ها را عصبانی می نماید؛ همین اردیبهشت ماه 1400 که او به همراه استقلال در لیگ برتر با یک مغلوب پرسپولیس شد در کنفرانس خبری اینطور گفت: شکست مقابل پرسپولیس برایم خیلی سخت است، چون چنین چیزی را کم تجربه نموده بودم.

باوجود چنین صحبت هایی، اما فرهاد مجیدی مقابل پرسپولیس کم هم شکست نخورده است؛ پیش از ملاقات اخیر جام حذفی فرهاد مجیدی مجموعا 15 بار به اسم بازیکن و 3 بار به اسم مربی روی نیمکت استقلال نشسته بود که حاصل آن 18 رویارویی در لیگ برتر و جام حذفی 6 شکست، 4 پیروزی و 8 تساوی بوده است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

پریها

پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و گردشگری
منبع: فرارو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51198

به "(ویدیو) جمله جنجالی فرهاد مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) جمله جنجالی فرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید