ویلای چارلی توسط ویلاهای پاتایا بیچ

به گزارش بلاگ پو، اخیرا ً، شما همه چیز را در شرایط بکر خواهید یافت . طراحی غیر معمول آن با دکوراسیون داخلی منحصر به فرد و اسباب و اثاثیه یک درمان با چشم است و مکان شما نمی تواند بهتر از آن باشد؛ 600 متر از یک ساحل کوچک و کوچک ، و کمی جلوتر در جهت مخالف " دیدگاه هیل " .

ویلای چارلی توسط ویلاهای پاتایا بیچ

در اصلی از راه ماشین رو باز می شود و از کنار پارکینگ وسیع و امن شما می گذرد . به محض ورود ، یک نگاه اجمالی به که غیرمعمول هستند وجود دارد . گام هایی در سمت راست شما ، شما را به سمت حیاط خلوت آشپزخانه می برد که جای بسیار خوبی برای قهوه صبح و یا چای بعد از ظهر است ، در حالی که گام های رو به پایین به یکی از اتاق های طبقه پایین اتاق های طبقه پایین دسترسی دارند .
راهروی اصلی ورودی به 6 پلکان چوبی عریض و عریض تبدیل می شود که در قسمت اصلی زندگی قرار دارد. این ناحیه وسیع با سقف بلند و جالب آن 3 برش برش دار ، دیوار بلند و کفپوش چوبی ، که نیمی از چوب و نیمی از آن با tone شیک و شیک پوشیده شده بود، طراحی شده است . بخش کاشی شده شامل میز غذاخوری 8 نفره شما با صندلی های مشکی است ، در حالی که منطقه آشپزخانه مدرن ، روشن و باز در قفسه های کرم رنگ کاملا ً با سطوح کاری گرانیت تاریک ساخته شده است . شما همچنین یک جزیره استیل ضد زنگ و سه stools صبحانه دارید . هر دستگاه آشپزی که به آن نیاز دارید در دسترس است . به سوی انتهای آن ، به حیاط آشپزخانه ، یخچال دو جداره بزرگ / فریزر و یک حمام بزرگ کاملا ً مناسب که به طرزی عالی به عنوان حمام مهمان منصوب شده بود ، دسترسی دارد .

انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 708

به "ویلای چارلی توسط ویلاهای پاتایا بیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلای چارلی توسط ویلاهای پاتایا بیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید