ویوو V11 رونمایی شد: سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، حاشیه باریک با بریدگی ناچ

به گزارش بلاگ پو، شرکت چینی ویوو یک اسمارت فون جدید به نام V11 برای بازار هند رونمایی کرد.

ویوو V11 رونمایی شد: سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، حاشیه باریک با بریدگی ناچ

V11 از طراحی و معینات اسمارت فون V9 پیروی می نماید که در اوایل سال جاری رونمایی شد. البته، بعضی از اجزا از گوشی ویوو X21 و حتی اوپو F9 آمده اند.

همانند F9 از یک طراحی بسیار باریک و بدون حاشیه با صفحه نمایش ناچ کوچک سود می برد. در حالی که اوپو اسمارت فون F9 خود را با نام Waterdrop Screen معرفی کرد؛ ویوو گوشی V11 را Halo Fullview Display خطاب می نماید.

در حقیقت، میان طراحی لبه باریک این دو صفحه نمایش یک کمی تفاوت دیده می گردد. گوشی V11 خمیدگی و منحنی تیزتری در بالای صفحه نمایش دارد که تقریبا به لنز دوربین سلفی چسبیده است. می توان گفت این دوربین کوچک ترین قطعه ای است که دیدیم.

ویژگی دیگری که باعث شده صفحه نمایش ویوو وی 11 بزرگ تر نمایش داده گردد و نسبت نمایشگر به بدنه بیشتر گردد؛ ادغام حسگر اثرانگشت در صفحه نمایش است.

ویوو در گوشی های دیگر سال 2018 خود از جمله NEX و X21 نیز سنسور اثرانگشت را زیر صفحه نمایش کار گذاشته و به نوعی علامت تجاری این شرکت شده است.

حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش سرعتی کندتر از حسگرهای سنتی دارد ولی هم بهتر از تعبیه در پنل پشتی است و هم فضای زیادی برای افزایش اندازه نمایشگر باز می نماید.

البته، ویوو هنوز منقطه اسکن اثرانگشت را به اندازه مدل مفهومی Apex بزرگ ننموده است و کاربران باید انگشت خود را روی یک آیکون بزرگ کمی فشار دهند.

حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش فقط در پنل های اولد کار می نماید. بنابراین؛ شاهد یک ارتقای پنل نمایشگر در سری V نسبت به V9 با پنل LCD هستیم.

ویژگی های اسمارت فون های رده بالا در یک میان رده

صفحه نمایش اسمارت فون V11 کیفیت خوبی دارد و 99.5 درصد از رنگ P3 را پوشش می دهد. به علاوه، کنتراست و زاویه دید عالی دارد. در حالی که قاب لبه پایینی گوشی بزرگ تر از سه لبه دیگر است؛ بخش ناچ صفحه نمایش در لبه بالایی بسیار کوچک است و به بخش بزرگی از نمایشگر سرایت نمی نماید.

گوشی V11 در دو مدل Starry Night و Nebula Fusion وارد بازار هند می گردد. از جنس پلاستیک ارزان تری نسبت به گوشی های رده بالای بازار استفاده نموده است ولی باز هم کیفیت ساخت یک گوشی خوب را دارد.

روی این اسمارت فون میان رده تراشه اسنپدراگون 660 با 6 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. فضای ذخیره سازی هم 128 گیگابایت است.

صفحه نمایش اولد 6.41 اینچی با نسبت تصویر 19:5:9 و دقت تصویر 1080p است. باتری 3400 میلی آمپری، دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی با لنز f/2.0، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با لنز f/1.8 و 5 مگاپیکسلی، اندروید 8.1 با رابط طراحی Funtouch OS 4.5، جک هدفون و شارژ سریع دیگر شمخصات این تلفن هوشمند هستند.

هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی معین نشده است. ویوو این اسمارت فون را برای بازار هند عرضه نموده ولی احتمالا در بازارهای تایلند و بعضی کشورهای دیگر هم به فروش می رود.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13408

به "ویوو V11 رونمایی شد: سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، حاشیه باریک با بریدگی ناچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویوو V11 رونمایی شد: سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، حاشیه باریک با بریدگی ناچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید