پرسپولیس و کاشیما در حد آسیا بازی نکردند، لیست تیم ملی ضعف دارد

به گزارش بلاگ پو، مسعود اقبالی در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: نه پرسپولیس بازی خوبی مقابل کاشیما ارائه داد و نه کاشیما. هر دو تیم پایین تر از سطح اول آسیا به میدان رفتند و اگر بیننده نمی دانست که این مسابقه، فینال آسیا است، از سطح بازی دو تیم نمی توانست این موضوع را تشخیص بدهد.

پرسپولیس و کاشیما در حد آسیا بازی نکردند، لیست تیم ملی ضعف دارد

وی اضافه کرد: مدتهاست که پرسپولیس به شدت از داخل حمایت می گردد و با این حمایت ها تا فینال آسیا بالا رفت، اما اوج دریافت این حمایت ها و بزرگ جلوه دادن این بازی باعث شد تا سطح توقع از بازیکنان پرسپولیس بالا برود و این حمایت ها در فینال تاثیر معکوس داشت و باعث شد این فشار روانی، سطح توانایی بازیکنان پرسپولیس را پایین بیاورد. اگر در داخل کشور تا این اندازه روی این بازی زوم نمی شد، شاید پرسپولیس بهتر بازی می کرد.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: نتیجه بازی رفت هم کار پرسپولیس را خیلی سخت نموده بود. برانکو دچار دوگانگی بود و تکلیف را نمی دانست. او می دانست که باید برای جبران دو گل از ابتدا حمله کند اما این را هم می دانست که کاشیما ابزار ضد حمله های خطرناک روی دروازه پرسپولیس را دارد. از سوی دیگر اگر قرار بود یک بازی با حوصله انجام دهد هم، کاشیما تیم حرفه ای بود که امکان نداشت بدون ریسک به دروازه پرسپولیس نزدیک گردد و این هم کاملا به ضرر پرسپولیس بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص لیست جدید تیم ملی گفت: این لیست هم معایبی دارد و هم مزایایی. از این جهت که می بینیم کی روش رویکرد خوبی به بازیکنان خارج از کشور دارد و استخوانبندی تیمش را حفظ می نماید، به این لیست می توان نمره مثبت داد. اما برخی انتخاب ها و عدم انتخاب ها واقعا سئوال ایجاد می نماید.

اقبالی در این خصوص شرح داد: البته من از هیچ بازیکنی اسم نمی آورم اما به طور کلی سئوال می کنم آیا تیم پدیده که با شایستگی هفته هاست در صدر جدول حضور دارد، حتی یک بازیکن هم در اندازه دعوت شدن به لیست اولیه تیم ملی ندارد؟ یا برخی از بازیکنان که در لیگ برتر هم در سطح کمتر از معمولی بازی می نمایند با چه متر و ملاکی به تیم ملی دعوت می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1093

به "پرسپولیس و کاشیما در حد آسیا بازی نکردند، لیست تیم ملی ضعف دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و کاشیما در حد آسیا بازی نکردند، لیست تیم ملی ضعف دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید