پرواز هواپیماهای خطوط هوایی چین از فرودگاه گاتویک انگلستان

به گزارش بلاگ پو، ارتباط مالی میان تایوان و انگلستان به لطف خطوط هواپیمایی نو در حال بهبود و توسعه است. هر دو کشور مشتاقانه در پی افزایش ارتباط مالی برای انتقال کالا و خدمات هستند و ایجاد خطوط هوایی نو یکی از مهم ترین گام ها در این جهت است.

پرواز هواپیماهای خطوط هوایی چین از فرودگاه گاتویک انگلستان

قرار است خطوط هوایی تازهی میان تایوان و انگلستان راه اندازی گردد. این امر می تواند به افزایش ارتباطات اقتصادی و تقویت قدرت تجاری این دو کشور منتهی گردد. فرودگاه گاتویک که یکی از بزرگ ترین فرودگاه های بریتانیا است، مسئول پذیرش این پروازها خواهد بود.

گرگ هندز، وزیر تجارت بین المللی بریتانیا و لرد فاکنر، نماینده تجاری تایوان و انگلستان برای ایجاد ارتباطی قوی تر میان تایوان و انگلستان، با هم ملاقات کردند.

پروازهای تازه، چهار بار در هفته صورت می گیرند و با توجه به این امر می توان نتیجه گرفت که تبادل کالا و مسافر میان این دو کشور سریع تر از همواره خواهد بود.

پروازهای تازه خطوط هوایی چین به مقصد فرودگاه گاتویک خواهند بود. این فرودگاه در نوع خود بزرگ ترین فرودگاه دنیا است و به بیش از 60 مقصد پرواز دارد. در سال تازه میلادی، بوئنوس آیرس، شیکاگو و آستین هم به مقاصد این فرودگاه اضافه خواهد شد.

گای استفان، رییس بخش بازرگنی این فرودگاه در این باره گفت:

ما از خطوط هوایی چین استقبال می کنیم تا ارتباطی قوی بین بریتانیا و تایوان ایجاد کنیم. این می تواند اقدامی تاریخی و مهم در زمینه تجارت میان این دو کشور باشد و باعث گردد کالاهای مورد احتیاج هر کدام از طرفین، با سرعت بسیار بیشتری نسبت به قبل صورت بگیرد.

بنا به اطلاعات دولتی بریتانیا، حدود 300 شرکت در این کشور با شرکت های تایوانی در ارتباط هستند. بیشتر این شرکت ها در زمینه خدمات تجاری و اقتصادی فعالیت می نمایند و در کنار آن شرکت های دیگری مانند شرکت های فناوری محور، ارتباطی و صنایع دریایی نیز به چشم می خورد.

نکته دیگر این است که در حال حاضر 180 شرکت تایوانی نیز در بریتانیا مستقر هستند.

هندز اضافه کرد:

افتتاح این جهت تازه میان تایپه و لندن نشانی از اعتماد دنیای به اقتصاد بریتانیا و افزایش ارتباطات میان تایوان و انگلیس است. ما به خوبی از فرصت های پیش رو در بازار تایوان مطلع هستیم. این پروازها یاری می نمایند خدمات و اجناس با کیفیت انگلیسی آسان تر از همواره به تایوان برسند.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 62281

به "پرواز هواپیماهای خطوط هوایی چین از فرودگاه گاتویک انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز هواپیماهای خطوط هوایی چین از فرودگاه گاتویک انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید