پشتیبانی بتسدا از فال اوت 76 در سال 2021 ادامه خواهد داشت

به گزارش بلاگ پو، عرضه بازی فال اوت 76 را در سال 2018 به خوبی به یاد می آوریم. بازی با وعده های عجیب وغریبی که سازندگان به هواداران داده بودند، معرفی گردید اما نسخه نهایی نتوانست آن گونه که شایسته مجموعه فال اوت است عمل کند و یک عرضه بسیار بد در تاریخ این مجموعه به ثبت برساند. با این حال، به نظر می رسد که بتسدا همچنان بازی را رها ننموده است و میخواهد جهت به روزرسانی هایی را که برای بازی منتشر نموده و باعث بهبودهایی در آن شده است، ادامه دهد.

پشتیبانی بتسدا از فال اوت 76 در سال 2021 ادامه خواهد داشت

به تازگی، شرکت بتسدا و سازندگان این بازی از نقشه راه خود برای فال اوت 76 در سال 2021 پرده برداری نموده اند. حتی آن ها در راستای همین خبر چندی پیش جلسه ای را در ساب ردیت بازی تدارک دیدند که در آن مسؤول ارشد پروژه یعنی جف گاردینر و کارگردان بازی یعنی مارک تاکر در آن به پاسخ بعضی از پرسش های هواداران درباره این بازی پرداختند.

طبق برنامه مفصلی که شرکت بتسدا اعلام نموده است، آن ها در چهار فصل سال 2021 برنامه های ویژه ای را برای عرضه محتوای بیشتر و بهتر کردن بازی در نظر گرفته اند تا بتوانند رونق فال اوت 76 را هر روز افزایش دهند و اعتماد هواداران را پس بگیرند. بتسدا قرار است این آپدیت ها را در قالب فصل های 4 تا 7 در هر یک از فصل های چهارگانه سال 2021 منتشر کند.

هر کدام از این فصل ها و آپدیت ها قرار است روی چیز خاصی تمرکز داشته باشد. برای مثال، به روزرسانی فصل بهار روی ویژگی های کمپ و گسترش آن تمرکز دارد و امکانات جدیدی را در این خصوص به شما می دهد. با این به روزرسانی می توانید در یک زمان بیش از یک کمپ را بسازید و حفظ کنید. این آپدیت امکانات جدید و بیشتری را برای ارتقا کمپ در اختیارتان می گذارد.

آپدیت بعدی که در فصل تابستان منتشر خواهد شد، قرار است محتوای داستانی جدیدی را به بازی اضافه کند. محتوایی که سازندگان وعده داده اند که شامل مأموریت ها، مکان ها، شخصیت ها و پاداش های تازه ای خواهد بود. این آپدیت امکان ساخت آیتم های لجندری را هم برای شما فعال می نماید. آپدیت های دو فصل بعدی هم به همین ترتیب روی دنیا بازی و وقایع درون آن تمرکز نموده است.

پس از عرضه اولیه ناموفق بازی، بتسدا با پشتیبانی از بازی و عرضه به روزرسانی های بازی توانسته تا به امروز نظر بعضی از هواداران خود را بازگرداند و آن ها را دوباره جذب بازی فال اوت 76 کند. باید منتظر ماند و دید که برنامه های این شرکت در سال 2021 چه سرانجامی خواهد داشت و این 4 به روزرسانی عظیم و جدید بازی تا چه اندازه در اقبال هواداران دوباره هواداران به این اثر تأثیر خواهد داشت.

بازی فال اوت 76 هم اکنون روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است.

منبع: Gematsu

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46238

به "پشتیبانی بتسدا از فال اوت 76 در سال 2021 ادامه خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی بتسدا از فال اوت 76 در سال 2021 ادامه خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید