پلوسی:استیضاح ترامپ ارزش ازدست دادن اکثریت مجلس نمایندگان را دارد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از یو اس اِی تودی، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به انتشار گفتگوی تلفنی رؤسای جمهوری آمریکا و اوکراین با تأکید بر پیگیری دقیق موضوع استیضاح دونالد ترامپ گفت: استیضاح او ارزش از دست دادن اکثریت مجلس نمایندگان توسط دموکرات ها در انتخابات 2020 کنگره را دارد.

پلوسی:استیضاح ترامپ ارزش ازدست دادن اکثریت مجلس نمایندگان را دارد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در این خصوص ادامه داد: پیروی از فرمان کنگره برای استیضاح ترامپ، مهمتر از هر سیاستی است. اولین مسئولیت ما محافظت و دفاع از قانون اساسی آمریکاست.

این در حالیست که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پیشتر اعلام نموده بود که افکار عمومی به نفع استیضاح رئیس جمهوری این کشور تغییر نموده است.

وی در این باره گفته بود: نزد افکار عمومی، جریان به کلی تغییر نموده و اکنون نیز می تواند تغییر کند. بعد از دیدن شکایت و گزارش بازرس کل و همچنین رفتار خودپرستانه دولت ترامپ، مردم آمریکا دارند به تصمیم متفاوتی می رسند.

به گفته پلوسی، تعلل وی برای شروع روند استیضاح ناشی از احتیاط به دلیل جو انتخاباتی سال آینده بود حال آنکه عیان شدن جزئیات درباره رفتار ترامپ با همتای اوکراینی وضعیت را به سرعت تغییر داد.

در رسوایی که به اوکراین گیت شهرت یافته، ترامپ متهم است طی مکالمه ای تلفنی با هدف اعمال نفوذ بر روند انتخاباتی 2020، ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی را برای جمع آوری اطلاعات علیه جو بایدن رقیب دموکرات خود تحت فشار قرار داده و تهدید نموده در صورت عدم موافقت با این درخواست، یاری های نظامی آمریکا به اوکراین را متوقف می نماید.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12982

به "پلوسی:استیضاح ترامپ ارزش ازدست دادن اکثریت مجلس نمایندگان را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی:استیضاح ترامپ ارزش ازدست دادن اکثریت مجلس نمایندگان را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید