پل طبیعت تهران ؛ بزرگترین پل پیاده روی ایران

به گزارش بلاگ پو، پل طبیعت، پل ارتباطی بین پارک های طالقانی و بوستان آب و آتش است. سازه ای عظیم که به همت معماران ایرانی ساخته شده است.

پل طبیعت تهران ؛ بزرگترین پل پیاده روی ایران

پل طبیعت تهران، یکی از نماد های شهر تهران است. سازه ای عظیم و بی نظیر که دو پارک شاخص پایتخت، یعنی بوستان آب و آتش و بوستان طالقانی را به هم متصل می کند. بزرگ ترین پل پیاده روی ایران است و امکانات تفریحی بسیار عالی و مدرنی دارد. این گذرگاه مدرن می تواند یک مقصد شب گردی خوبی برای خانواده ها باشد.

پل طبیعت تهران

پل طبیعت یک پل سه طبقه است که به عنوان بزرگ ترین پل عابر پیاده و یا به قولی غیر خودرویی معروف شده است. با شهرتی جهانی که جاذبه های زیبای آن به خصوص در شب، جزء یکی از مقاصد گردشگران و بازدیدکنندگان است. این پل مدرن روی عرض بزرگراه مدرس در ارتفاع 40 متری با نورپردازی های بی نظیر و جلوه های دیدنیِ ویژه ساخته شده است و تعدادی از شاهراه های اصلی تهران مانند بزرگراه مدرس، همت، رسالت و حقانی را درست در برابر چشمان شما قرار می دهد.

بلیط پل طبیعت تهران

ابتدا باید بگویم شما هیچ هزینه ای برای بازدید از این سازه نمی پردازید و در واقع هزینه دیدن آن رایگان است و فقط کافی است برای رفتن به این پل تصمیم بگیرید.

ساعت بازدید پل طبیعت تهران

ساعت بازدید هر روز از ساعت 6 صبح تا 12 شب است.

مکان های تفریحی و رستوران ها

  • طبقه اول، از هر دو پارک آب و آتش و پارک طالقانی، می توانید به طبقه اول پل بیایید. فضایی 1450 متری که کافی شاپ، گالری، رستوران، کافه و… در آن ایجاد شده است.
  • طبقه دوم، با فضای سبز و گیاهان چشم نواز، دارای سکوهایی در بخش شمالی و جنوبی است و به شکل یک راستا حرکتی برای پیاده روی، دوچرخه سواری و کالسکه طراحی شده است.
  • طبقه سوم یا بالاترین سطح، بعداً به پل اضافه شد و نیمکت ها و مکان های متعددی دارد که فقط برای نشستن و دیدن مناظر روح نواز از ارتفاعی بلند است.

برای خوشمزه گردی می توانید از رستوران پل طبیعت استفاده کنید و به کافه ها و فودکورت های مختلف و متنوع آن سر بزنید و چشم انداز بی نظیری از شهر را تماشا کنید.

چطور برویم؟

آدرس پل طبیعت تهران کجاست: تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، پارک آب و آتش

راستا دسترسی به پل طبیعت

  • از طریق بوستان آب و آتش: باید از معابر فرعی ضلع شرقی خیابان آفریقا و بعد از عبور از چهارراه جهان کودک به خیابان دیدار جنوبی وارد شوید و به پارک آب و آتش برسید.
  • از راستا بوستان جنگلی طالقانی: می توانید از راستا غرب به شرق بزرگراه حقانی و یا ایستگاه مترو حقانی وارد بوستان طالقانی شوید.
  • دسترسی به پل طبیعت با مترو: ایستگاه مترو حقانی به این جاذبه گردشگری نزدیک است و می توانید از آن با کمی پیاده روی به مقصد برسید.
  • از طریق اتوبوس: از پل سید خندان یا میدان ونک یا میدان رسالت می توانید سوار اتوبوس های خط ونک - رسالت شوید. در ایستگاه آب و آتش از اتوبوس خارج شده و به صورت پیاده راستا را ادامه بدهید.
  • دسترسی به پل طبیعت با تاکسی: از بسیاری از مناطق تهران می توانید با تاکسی به پل طبیعت بروید. میدان رسالت، سید خندان، میدان ونک به صورت مستقیم به مقصد متروی حقانی می فرایند و از آنجا پیاده می توانید خود را به پل برسانید.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: پیام دلتا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19665

به "پل طبیعت تهران ؛ بزرگترین پل پیاده روی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل طبیعت تهران ؛ بزرگترین پل پیاده روی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید