پورموسوی: جام حذفی جام شگفتی ها است، بازی در نیمه اول برای ما سخت شده بود

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نیمه اول علیرغم موقعیت هایی که داشتیم بازی برای ما سخت شده بود اما خوشبختانه توانستیم در اواخر نیمه اول گل برسیم.

پورموسوی: جام حذفی جام شگفتی ها است، بازی در نیمه اول برای ما سخت شده بود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، سید سیروس پورموسوی پس از پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل داماش پارسه در جام حذفی گفت: به بازیکنان خسته نباشید می گویم. واقعاً بازی سختی بود. جام حذفی جام شگفتی ها است. نیمه اول علیرغم موقعیت هایی که داشتیم بازی برای ما سخت شده بود اما خوشبختانه توانستیم در اواخر نیمه اول گل برسیم که همین باعث شد در نیمه دوم کارمان کمی راحت شود و توانستیم شرایط بهتری در بازی داشته باشیم.

وی افزود: ما دنبال دو فاکتور بودیم، اول اینکه از این مرحله عبور کنیم و بعد اینکه قبل از بازی با شهر خودرو یک بازی تاکتیکی داشته باشیم که فکر می کنم بچه ها در اجرای هر دو برنامه خوب بودند.

سرمربی صنعت نفت درباره عملکرد بازیکنانش و اینکه آیا امکان دارد زهیوی را در بازی بعد به صورت ثابت در ترکیب تیمش قرار دهد، گفت: تمریناتی که ما پشت سر می گذاریم برای مان ملاک است. البته این بازی را هم مدنظر خواهیم داشت، اما حریف هر چه داشت در 60، 70 دقیقه اول گذاشته بود و بعدش با توجه به یک اخراجی خسته بود. ما زهیوی را جذب کردیم تا از او استفاده کنیم، اما به لحاظ بدنی کمی عقب است و ان شاءالله با تمرینات خوب به شرایط ایده آل می رسد.

پورموسوی درباره دیدار با پدیده نیز گفت: فاصله بازی ما خیلی کم است. نمی دانم چرا سازمان لیگ به این شکل برنامه ریزی می کند. پدیده دو روز بیشتر از ما استراحت می کند. ما الان بازی کردیم و باید چهار روز بعد یک بازی سخت انجام دهیم. در هر صورت ما این هفته فقط ریکاوری می کنیم و کمی به لحاظ روحی و روانی روی بچه ها کار می کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44824

به "پورموسوی: جام حذفی جام شگفتی ها است، بازی در نیمه اول برای ما سخت شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: جام حذفی جام شگفتی ها است، بازی در نیمه اول برای ما سخت شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید