پیغام تبریک رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت شروع سال نو میلادی و سالروز ولادت حضرت مسیح(ع)

به گزارش بلاگ پو، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی فرارسیدن سال نو میلادی و سالروز ولادت حضرت مسیح(ع) را به مسیحیان تبریک گفت.

پیغام تبریک رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت شروع سال نو میلادی و سالروز ولادت حضرت مسیح(ع)

علی اصغر مونسان با بیان این که مسیح(ع) آمد تا بشارت دهنده طلوع پیغامبر خاتم(ص) و ظهور منجی باشد، دنیای امروز را به بهره گیری کامل از آموزه های پیغام آوران الهی فراخواند.

متن کامل این پیغام به توضیح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم، إِذْ قَالَتِ الْمَلَائِکَةُ یَا مَرْیَمُ إِنَّ اللَّهَ یُبَشِّرُکِ بِکَلِمَةٍ مِنْهُ اسْمُهُ الْمَسِیحُ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ وَجِیهًا فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَمِنَ الْمُقَرَّبِینَ- ای مریم خداوند تو را به کلمه ای از جانب خود بشارت می دهدکه نامش مسیح، عیسی بن مریم است در حالی که در دنیا آبرومند و از مقربان الهی است. سوره آل عمران-آیه 45 .

مسیح آمد تا پیغام آور متعالی ترین تعالیم آسمانی باشد. او آمد تا از پس سال های تازیانه و بردگی و اسارت، بسان چراغی فروزان، نور آزادی و آزادگی را پرتوافشانی کند.

مسیح آمد تا بشارت دهنده طلوع پیغامبرخاتم(ص) و ظهور منجی باشد. و چه زیبا، ایران و ایرانی، پیغام های پیغامبر خدا را به گوش جان شنید و مراتب میزبانی پیروان فرزند مریم را به جای آورد. ایران عزیز ما با اعتقاد به برادری و برابری در سایه وحدانیت، به قرن ها همزیستی مسالمت آمیز ادیان در این سرزمین کهن افتخار می نماید. بی شک پیغامبران الهی ضمن دعوت مردم به توحید و یگانگی، پیغام آور صلح و دوستی میان انسان ها بوده اند و این پیغام متعالی، امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند احصاء و ترویج است. در این میان بخش اعظمی از دستاوردهای میراث و فرهنگ بشری همسو با آموزه های مهرورزانه ادیان و در سایه توسعه فرهنگ سفر و گردشگری، بر تعامل و دوستی ملت های دنیا تاکید می نماید. دنیا امروز، دنیا گفتگوی ملت ها بر مبنای تفاهم و دوستی است که باید درس مهر و محبت حضرت مسیح(ع) که تاکید مشترک ادیان الهی است بیش از پیش در تعاملات بین المللی جوامع تجلی یابد و مبنای عمل دولتمردان دنیا مسیحیت قرار گیرد. سالروز میلاد مسعود گل مریم، کلمه تابنده و متبرک خدا، حضرت عیسی مسیح(ع) و شروع سال 2019 میلادی را به مسیحیان دنیا، به ویژه هموطنان عزیز مسیحی تبریک و تهنیت می گویم و ایامی شاد توام با سلامت و آرامش و صلح برای تمام مردم دنیا از هر کیش و آیینی آرزومندم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3729

به "پیغام تبریک رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت شروع سال نو میلادی و سالروز ولادت حضرت مسیح(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت شروع سال نو میلادی و سالروز ولادت حضرت مسیح(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید