پیتر خرگوشه 3؛ از داستان احتمالی تا پیش بینی تاریخ انتشار

به گزارش بلاگ پو، پیتر خرگوشه 3 می تواند ادامه داستان شیطنت آمیز این خرگوش کوچک باشد. درباره داستان و تاریخ انتشار این فیلم خبرهایی منتشر شده که برای طرفدارانش جالب خواهد بود.

پیتر خرگوشه 3؛ از داستان احتمالی تا پیش بینی تاریخ انتشار

پیتر خرگوشه 2: فراری (Peter Rabbit 2: The Runaway) با استقبال گرم تماشاگران در سینماها روبه رو شد، بنابراین آیا پیتر خرگوشه 3 ساخته خواهد شد؟ قسمت دوم این فیلم بر اساس مجموعه کتاب های بچه ها به قلم بیتریکس پاتر، در هفته آغازین اکران خود در گیشه، فروش معمولی داشت و از طرف منتقدین، نقد های متوسطی دریافت کرد ولی نمره بالایی از سوی مخاطبان به دست آورد.

پیتر خرگوشه 2، به کارگردانی ویل گلوک، ماجرای خرگوش دردسرسازی را با صدای جیمز کوردن به همراه خانواده اش (با صدای الیزابت دبیکی و مارگو رابی) و انسان هایی به نام های بی و توماس مک گرگور (با بازی رز برن و دومنهال گلیسون) به تصویر می کشد. این خانواده متشکل از انسان و خرگوش، به لندن سفر می نمایند تا درباره انتشار کتاب بی با یک ناشر صحبت نمایند و در این بین پیتر با مشکلاتی روبه رو می گردد.

با وجود اینکه فیلم نقد های متوسطی دریافت کرد و گفته می شد که از جذابیت و خون گرمی کاراکتر ها کاسته شده، اما توانست رضایت بسیاری از بچه ها و خانواده های آن ها را در پی داشته باشد. فروش گیشه فیلم ممکن است تا به امروز خیلی زیاد نبوده نباشد اما قسمت اول هم با گذشت زمان عایدی قابل قبولی کسب کرد. اگر پیتر خرگوشه 2 هم بتواند همین فرایند را طی کند، دور از فکر نیست که قسمت سوم فیلم هم در دست ساخت قرار بگیرد. گلوک (کارگردان فیلم) بعلاوه گفته که تقریبا فیلم نامه قسمت سوم را به سرانجام رساند است، بنابراین مطمئنا امکان ساخت آن وجود دارد. در اینجا پیتر خرگوشه 3 را از نظر داستان، بازیگران و تاریخ اکران آنالیز می کنیم.

داستان احتمالی پیتر خرگوشه 3

با وجود اینکه خالق پیتر خرگوشه و دوستانش، بیتریکس پاتر، مجموعه ای متشکل از 23 کتاب درباره شخصیت ها نوشته، اما فیلم ها چندان با خود داستان های اصلی تطابق ندارند. در عوض آن ها رفتار شخصیت ها را نسبت به آنچه از کتاب ها گرفته شده، مدرنیزه می نمایند. در فیلم سوم احتمالا پیتر در یک محیط مدرن است و با خطرات بیشتری روبه رو خواهد شد. ویل گلوک در مصاحبه ای اعلام کرد: نوشتن پیتر خرگوشه 3 را تقریبا تمام کردم. ساخت یک دنباله واقعا سخت است و فکر می کنم ساخت قسمت سوم حتی سخت تر باشد اما به نظرم ما از مزیت های خاص خود برخوردار هستیم. بنابراین قسمت سوم فیلم بسیار مهیج تر از قسمت های پیشین خواهد بود.

گلوک بعلاوه شخصیت پیتر خرگوشه را در هر دو فیلم اکران شده و آن چه در قسمت سوم به نمایش درخواهد آمد، مقایسه کرد و گفت که پیتر، نوجوانی است که نقص و کاستی داشته و اگر قسمت سومی ساخته گردد، او در آن حتی نقص بیشتری خواهد داشت؛ زیرا همان طور که همه می دانیم، هر چه عظیم تر می شویم، نقص های ما بیشتر و بیشتر می گردد.

بازیگران پیتر خرگوشه 3

منطقی خواهد بود که برای دنباله قسمت دوم، استودیو و کارگردان کوشش می نمایند تا بازیگران اصلی را حفظ نمایند. هیچ تأییدیه ای مبنی بر حضور بازیگران قبلی یا بازیگران و شخصیت های نو برای قسمت سوم وجود ندارد اما اگر همان بازیگران اصلی در سری نو حضور داشته باشند، باز هم با صدای جیمز کوردن به جای پیتر خرگوشه، مارگو رابی به جای فلاپی، الیزابت دبیکی به جای ماپسی و دیزی ریدلی به جای کوتونتیل روبه رو خواهیم بود و بعلاوه رز برن در نقش بی مک گرگور و دومنهال گلیسون در نقش توماس مک گرگور ایفای نقش خواهند کرد.

تاریخ انتشار پیتر خرگوشه 3

هنوز خبری برای فراوری پیتر خرگوشه 3 در دست نیست. در صورت اعلام، بازه زمانی ممکن است مانند قسمت دوم باشد. پیتر خرگوشه 2 حدود دو ماه پس از نمایش قسمت اول، در ماه مه 2018، اعلام شد که در دست ساخت است که اکران نهایی آن به علت پاندمی کرونا به تعویق افتاد. حال، بدون در نظر گرفتن کرونا ممکن است هواداران در آگوست 2021 درباره ساخت پیتر خرگوشه 3 آگاه شوند و تاریخ اکران برای اواسط سال 2023 تعیین گردد.

منبع: Screenrant

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51730

به "پیتر خرگوشه 3؛ از داستان احتمالی تا پیش بینی تاریخ انتشار" امتیاز دهید

3 کاربر به "پیتر خرگوشه 3؛ از داستان احتمالی تا پیش بینی تاریخ انتشار" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیتر خرگوشه 3؛ از داستان احتمالی تا پیش بینی تاریخ انتشار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید