پیشنهاد سنگین به یک پرسپولیسی برای تمدید

به گزارش بلاگ پو، میلاد سرلک پس از پیوستن در تابستان سال 1399 به پرسپولیس توانست پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند. هافبک سرخپوشان مرکز طی دو فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در این تیم داشت تا تبدیل به یکی از چهره های اصلی این تیم گردد.

پیشنهاد سنگین به یک پرسپولیسی برای تمدید

قرارداد دو ساله او با پرسپولیس در سرانجام فصل جاری به اتمام می رسد و تا این لحظه هم این بازیکن قراردادش را به صورت رسمی تمدید ننموده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از درخواست یحیی گل محمدی مذاکره با سرلک را برای تمدید قرارداد شروع کرد تا این بازیکن برای فصل بعد هم پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. هافبک ملی پوش پرسپولیس با توجه به حضور در فهرست بازیکنان دراگان اسکوچیچ خواهان فعال شدن بند اقتصادی مربوط به ملی پوشان تیم شده است تا مبلغ قراردادش به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. درویش نیز با درخواست های اقتصادی سرلک موافقت نموده است تا سرلک به او قول ماندن در پرسپولیس را بدهد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد قرارداد هافبک تیم ملی ایران را قبل از سرانجام فصل تمدید کند تا با فشار طرفداران در انتهای فصل روبه رو نشود. از این رو میخواهد بلافاصله پس از تسویه حساب فصل جاری با بازیکنان تیم قرارداد او را به طور رسمی تمدید کند.

سرلک درحالی هنوز قراردادش را با پرسپولیس هنوز تمدید ننموده که مدیران پرسپولیس در چند مرحله از توافق با این بازیکن خبر دادند و گفتند میلاد به زودی قراردادش را تمدید خواهد نمود، ولی این اتفاق رخ نداد. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به سرلک برای تمدید قرارداد چیزی حدود 10 میلیارد تومان است و باشگاه پرسپولیس بیشتر از این مبلغ نمی تواند به این بازیکن پرداخت کند. لازم به ذکر است قرارداد سرلک در این فصل 2 میلیارد و 600 میلیون تومان بود که با توجه به مبالغی که خیلی از بازیکنان غیر ملی پوش دریافت می نمایند، کمتر است.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 63993

به "پیشنهاد سنگین به یک پرسپولیسی برای تمدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد سنگین به یک پرسپولیسی برای تمدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید