پیش بینی استقبال از 15 هزار زائر در ایستگاه منطقه 6 شهرداری مشهد

به گزارش بلاگ پو، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 6 مشهد گفت: پیش بینی کرده ایم که در ایستگاه استقبال از زائران ما برای 15 هزار نفر ارائه خدمات اسکان و پذیرایی انجام شود.

پیش بینی استقبال از 15 هزار زائر در ایستگاه منطقه 6 شهرداری مشهد

به گزارش خبرنگاران، احسان حسن نژاد، در خصوص آماده سازی ایستگاه استقبال از زائرمنطقه 6 شهرداری، اظهار کرد: ایستگاه استقبال از زائر ما از 1 تا 7 آبان به صورت عملیاتی راه اندازی می شود. اکنون در حال انجام مراحل مقدماتی هستیم و اطلاع رسانی را انجام می دهیم.

وی افزود: ما با همکاری معاونت زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و مشارکت مردم ایستگاه استقبال از زائر شهید باهنر را آماده و پیش بینی کرده ایم که برای 15 هزار نفر زائر ارائه خدمات اسکان و پذیرایی انجام شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 6 مشهد، گفت: غرفه های ایستگاه شامل واکس، ماساژ، رادیو زائر، مشاوره مذهبی و پزشکی، خیاطی، غرفه فرهنگی، تعمیرات کفش و... است.

وی با بیان اینکه با اصناف برای جمع آوری کمک های مردمی ارتباط برقرار کرده ایم، ادامه داد: کمک های بانوان شرکت کننده در طرح های ورزش صبحگاهی منطقه را جمع آوری و ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی را در میدان شهریور راه اندازی کرده ایم.

حسن نژاد گفت: تراکتی برای طرح جمع آوری ظروف تهیه و پوستر کمک های مردمی را در صفحات مجازی شهروندان انتشار داده ایم. حمام ها و سرویس بهداشتی را راه اندازی و انبار سالن ورزشی شهید باهنر را مرتب کرده ایم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 6 مشهد، افزود: همچنین نیروهای داوطلب شهرک های شهید رجایی و باهنر سامان دهی شده و مکان آشپزی و تهیه غذا را در شهرک شهید باهنر آماده کرده ایم. با هلال احمر برای آماده باش آمبولانس و تهیه دارو و با نیروی انتظامی برای برقراری امنیت هماهنگ کرده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14028

به "پیش بینی استقبال از 15 هزار زائر در ایستگاه منطقه 6 شهرداری مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی استقبال از 15 هزار زائر در ایستگاه منطقه 6 شهرداری مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید