پیش بینی 9 کارشناس از بورس امروز 10 شهریور

به گزارش بلاگ پو، نتایج نظر خواهی از 9 کارشناس و فعال بازار سرمایه نشان می دهد اکثریت به صعود شاخص بورس در روز دوشنبه خوش بین هستند.

پیش بینی 9 کارشناس از بورس امروز 10 شهریور

روزنامه دنیای اقتصاد از 9 کارشناس درباره فرایند امروز بازار سهام سئوال کرده است،بیش از 60 درصد پاسخگویان در برابر این پرسش که بازار امروز چه شرایطی دارد از میان سه گزینه مثبت،منفی و متعادل رای به رشد شاخص بورس داده اند.

عمده دلیل صعود از نگاه کارشناسان اصلاح سهام های ارزنده،سبقت تقاضا از عرضه در هفته گذشته و ورود پول جدید به بورس است اما در مقابل دلیل کسانی که نظر بر حرکت بازار در شرایط متعادل دارند افزایش عرضه ها در روزهای آینده است.به گفته این گروه گرچه قدرت تقاضا هم در بازار وجود دارد اما افزایش عرضه ها،نزدیک شدن به تسویه حساب های اعتباری کارگزاری ها فرایند بازار را متعادل نگه خواهد داشت.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

پیش بینی بورس امروز/ هیجان خرید سهامداران؟

بزرگترین عرضه اولیه سهام در تاریخ به فروش می رسد؟

جالب اینکه در نظر سنجی برای پیش بینی شرایط امروز بورس کسی اعتقاد به حرکت نزولی بازار ندارد.این اتفاق برای دومین بار پیاپی برای دو روز کاری پشت سر هم تکرار شده است.روز چهارشنبه که اخرین روز کاری بورس در هفته قبل به حساب می آمد نیز گزینه قرمز بودن بازار سهام طرفدار نداشت امروز هم به عنوان اولین روز کاری هفته جاری چنین نظری تکرار شده است.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32904

به "پیش بینی 9 کارشناس از بورس امروز 10 شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 9 کارشناس از بورس امروز 10 شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید