چرا مشاور امنیت ملی ترامپ در اوج بحران کرونا از انظار پنهان است؟

به گزارش بلاگ پو، منابع خبری گفته اند مشاور امنیت ملی آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا از انظار عموم پنهان شده و وظایفش را به دستیارانش محول نموده است.

چرا مشاور امنیت ملی ترامپ در اوج بحران کرونا از انظار پنهان است؟

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع خبری گفته اند رابرت او براین، مشاور امنیت ملی آمریکا از زمان شیوع ویروس کرونا در این کشور در انظار عموم ظاهر نشده است.

مقام های فعلی و سابق شورای امنیت ملی کاخ سفید به شبکه خبری سی ان ان گفته اند در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حال کوشش برای مبارزه با تبعات بیماری دنیاگیر کووید-19 است از وجود سرمایه ای در کابینه اش برای مدیریت بحران محروم است: یک مشاور امنیت ملی شجاع و فعال که قادر به شناسایی تهدیدها است و اقدامات لازم را برای رفع کردن آنها انجام می دهد.

طبق این گزارش، اوبراین که چهارمین مشاور امنیت ملی ترامپ است در جریان کوشش های دولت برای مبارزه با کرونا از انظار عموم غایب بوده است. او به جای ایفای نقش رهبری در مبارزه با شیوع این بیماری، وظایف را به دستیارانش محول نموده و حتی در جلسات کارگروه مبارزه با کرونا هم شرکت ننموده است.

وظیفه اوبراین در کسوت مشاور امنیت ملی کاخ سفید تحلیل داده های اطلاعاتی رسیده از بخش های مختلف دولت، شناسایی زودهنگام تهدیدهای بالقوه و هماهنگ سازی پاسخ دولت به بحران موجود است.

او به جای این کار خودش را از مدیریت بحران عقب نگاه داشته و معاونش متیو پوتینگر را مأمور انجام وظایفش نموده است. مقام های مطلع به سی ان ان گفته اند رویکرد اوبراین نقش زیادی در غفلت دولت ترامپ از شیوع این بیماری در آمریکا طی روزهای اول داشت.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25599

به "چرا مشاور امنیت ملی ترامپ در اوج بحران کرونا از انظار پنهان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مشاور امنیت ملی ترامپ در اوج بحران کرونا از انظار پنهان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید