چگونه در واتس اپ استیکر اختصاصی بسازیم؟

به گزارش بلاگ پو، واتس اپ اکنون به شما امکان می دهد به راحتی استیکر های خود را بسازید. واتس اپ متعلق به متا (فیس بوک) همواره به

چگونه در واتس اپ استیکر اختصاصی بسازیم؟

به گزارش اندروید پلیس، واتس اپ، ویژگی نوی را اضافه نموده است که به شما امکان می دهد استیکر های سفارشی را در وب بسازید. این یک روش نو برای بیان احساس خود به دوستان و عزیزانتان است که استفاده از آن بسیار زیبا و آسان به نظر می رسد.

با استفاده از برنامه وب واتس اپ، می توانید از تصاویر رایانه خود برای ایجاد استیکر های سفارشی بهره ببرید. استفاده از آن به مقدار کافی آسان است، بنابراین برای ساخت استیکر هایی با ظاهر زیبا نیازی به داشتن مهارت های طراحی گرافیکی پیشرفته ندارید.

برای استفاده از این ویژگی، به واتس اپ در وب بروید، سپس روی نماد گیره کاغذ کلیک کنید. از آنجا، روی استیکر کلیک کنید، سپس یک تصویر را برای آپلود انتخاب کنید.

در مرحله بعد، می توانید روی موضوع تصویر کلیک کنید تا پس زمینه را قطع کنید، و آن را به طور اتوماتیک حذف کنید. از آنجا، می توانید ایموجی، متن و سایر استیکر ها را روی برچسب سفارشی خود قرار دهید. شما بعلاوه می توانید تصویر را برش دهید، اگرچه همواره یک مربع خواهد بود.

در حال حاضر، این ویژگی نو به برنامه وب می آید، اما در هفته آینده به نسخه دسکتاپ واتس اپ می رسد. شاید زمانی به نسخه موبایل بیاید، اما واتس اپ به طور رسمی اعلام ننموده است که ویژگی استیکر سفارشی راه خود را به صفحه نمایش های کوچک باز خواهد نمود.

منبع: انتخاب

منبع: فرارو
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 60422

به "چگونه در واتس اپ استیکر اختصاصی بسازیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در واتس اپ استیکر اختصاصی بسازیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید