ژاوی: تنها لیونل مسی بالاتر از رونالدینیو است

به گزارش بلاگ پو، هافبک پیشین تیم فوتبال بارسلونا از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد کرد.

ژاوی: تنها لیونل مسی بالاتر از رونالدینیو است

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس که سابقه بازی در کنار بازیکنان بزرگی همچون لیونل مسی و رونالدینیو را در بارسلونا دارد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی گلوبو اسپورت برزیل در تمجید از اسطوره فوتبال این کشور مطرح نمود: رونالدینیو در سطح بهترین بازیکنان دنیا است، شاید تنها چیزی که او کم داشت، ثبات بود. شاید رونالدینیو در اوج دوران حرفه ای خودش ثبات لازم را نداشت. از دید من تنها لیونل مسی بالاتر از رونالدینیو است و دلیلش هم ثباتی است که لئو در سال های گذشته داشته است.

سرمربی کنونی السد قطر و اسطوره باشگاه بارسلونا گفت: مسی بهترین بازیکن تاریخ است، اما رونالدینیو هم در جمع بهترین بازیکنان تمامی ادوار تاریخ فوتبال قرار گرفته است و سایرین پشت سر این دو هستند. رونالدینیو در کنار رونالدو نازاریو، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در جمع بهترین بازیکنان تاریخ است.

وی اخیراً در گفت وگو با روزنامه وانگاردیا چاپ کاتالونیا درباره احتمال سرمربیگری اش در تیم سابق خود گفته بود: برایم روشن است که می خواهم به بارسلونا بازگردم و از این بابت هیجان زده هستم. حالا که خودم را در پست سرمربیگری دیده ام، فکر می کنم می توانم چیزهایی به بازیکنان اضافه کنم.

ژاوی ادامه داده بود: در مذاکراتی که اخیراً با مسئولان باشگاه بارسلونا داشتم، برای آنها روشن کردم که خودم را در پروژه ای می بینم که از صفر آغاز می گردد و تصمیم گیری باید با من باشد. دوست دارم با کسانی کار کنم که به آنها اعتماد دارم، با کسانی که وفادار و معتبر باشند. نباید کسی که ممکن است سم پاشی کند، نزدیک رختکن تیم باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 خرداد 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23291

به "ژاوی: تنها لیونل مسی بالاتر از رونالدینیو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: تنها لیونل مسی بالاتر از رونالدینیو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید