کاربران بازی های ویدئویی در آمریکا به اندازه 5 میلیون خودرو دی اکسید کربن تولید کردند

به گزارش بلاگ پو، نتایج یک بررسی علمی نشان می دهد، علاقمندان به اجرای بازی های مختلف ویدئویی در آمریکا سالانه به اندازه 5 میلیون خودرو دی اکسیدکربن تولید می کنند.

کاربران بازی های ویدئویی در آمریکا به اندازه 5 میلیون خودرو دی اکسید کربن تولید کردند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، انرژی که توسط علاقمندان به بازی های ویدئویی در آمریکا مصرف می شود معادل با میزان تولید گاز دی اکسید کربن توسط 5 میلیون خودرو در سال است.

تحقیقی که در این زمینه در آمریکا اجرا شده نشان می دهد علاقمندان به بازی های ویدئویی در امریکا هر سال رقم باورنکردنی 34 تراوات ساعت انرژی را مصرف می کنند که برابر با مصرف 5 میلیارد دلار بودجه است.

در میان عوامل مختلفی که باعث گرمایش کره زمین از طریق انتشار گاز دی اکسیدکربن می شوند، سیستم های تهویه مطبوع گرم کننده و سردکننده، سیستم های روشنایی، یخچال ها و فریزرها و خشک کننده های لباس و در نهایت تلویزیون ها و تجهیزات مرتبط با آنها بیش تر از بازی های رایانه ای نقش مخربی دارند.

بخش عمده گاز دی اکسیدکربنی که به خاطر اجرای بازی های ویدئویی تولید می شود ناشی از استفاده از کنسول های بازی است. بعد از کنسول های بازی که سهم 66 درصدی دارند، رایانه های رومیزی با سهم 31 درصدی در رتبه دوم بوده و لپ تاپ ها با سهم تنها 3 درصدی در رتبه سوم قرار دارند.

این بررسی نشان می دهد در صورتی که شرایط فعلی استفاده از بازی های ویدئویی ادامه یابد، فرایند تولید گاز دی اکسیدکربن از این طریق باز هم بیشتر می شود. این امر با گسترش استفاده از این بازی ها، از راه رسیدن نمایشگرهای قدرتمند فوق دقیق و غیره کاملا محتمل است. این مسأله به معنای مصرف 2560 کیلووات ساعت انرژی در هر سال از این طریق خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15818

به "کاربران بازی های ویدئویی در آمریکا به اندازه 5 میلیون خودرو دی اکسید کربن تولید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران بازی های ویدئویی در آمریکا به اندازه 5 میلیون خودرو دی اکسید کربن تولید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید