کاربران نسخه پرمیوم اسپاتیفای به 100 میلیون رسید

به گزارش بلاگ پو، بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده است کاربرانی که برای داشتن نسخه پرمیوم نرم افزار اسپاتیفای پول پرداخت می نمایند به 100 میلیون رسیده است.

کاربران نسخه پرمیوم اسپاتیفای به 100 میلیون رسید

به گزارش خبرنگار ، سرویس آنلاین موسیقی اسپاتیفای دوازده ماه پس از این که به 75 میلیون کاربر دست پیدا کرد امروز اظهار داشت که 100 میلیون کاربر در سراسر دنیا برای نسخه پرمیوم آن پول پرداخت می نمایند.

این خبر نشان دهنده رشد 32 درصدی در سال گذشته است و این رشد باعث شده است که درآمد Spotify نیز به میزان قابل ملاحظه تا 1.51 میلیارد یورو (1.67 میلیارد دلار) افزایش یابد.

اگر تعداد کاربرانی که از نسخه دارای تبلیغات این نرم افزار استفاده می نمایند را حساب کنید در حال حاضر اسپاتیفای دارای 217 میلیون کاربر در سراسر دنیا است. این میزان 10 میلیون بیشتر از سه ماهه قبلی و 44 میلیون بیشتر از 12 ماه پیش است.

بار دیگر اروپا به عنوان مهم ترین بازار این سرویس اعلام شد و بیشترین کاربران آن به ترتیب در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین حضور دارند. در آمریکای شمالی رشد کاربران اسپاتیفای به دلیل همکاری ادامه دار این شرکت با سامسونگ، گوگل و Hulu است.

به طور اختصاصی سامسونگ قبول کرد که نرم افزار Spotify را در دستگاه های خود که سری جدید گلکسی S10 نیز شامل آن می گردد، نصب کند. خریداران این دستگاه ها نسخه پرمیوم این نرم افزار را برای 6 ماه دریافت می نمایند. از سوی دیگر، گوگل به کاربران Plan Spotify Family یک Google Home Mini پیشنهاد داد، تبلیغی که از زمان محبوبیت آن در انگلستان و فرانسه گسترش یافته است. در نهایت، Hulu و Spotify اخیرا قیمت پیشنهادی بسته های خود را کاهش دادند که این امر موجب افزایش علاقه مندی کاربران شد.

با اتمام این سه ماهه اسپاتیفای انتظار دارد چیزی در حدود 222 الی 228 میلیون کاربر داشته باشد که از آن ها 107 الی 110 میلیون نفر آن ها از نسخه پرمیوم استفاده خواهند کرد.

آیا مرورگر سامسونگ توان رقابت با مرورگر گوگل را دارد؟

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6711

به "کاربران نسخه پرمیوم اسپاتیفای به 100 میلیون رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران نسخه پرمیوم اسپاتیفای به 100 میلیون رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید