کارشناسان و مجریان استقلالی فشار می آورند، خواستار عدالت هستیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال در هفته بیست و سوم گفت: قبل از هر چیز تبریک می گویم عید فطر را به همه مسلمانان دنیا و مردم شریف ایران و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه را دارم. تشکر ویژه ای دارم از کادر پزشکی و درمانی بابت زحمات زیادی که متحمل می شوند و هرگز نباید آنها را فراموش کرد. آنها در سخت ترین شرایط ممکن کار می نمایند و خدا انشاءالله به همه آنها سلامتی بدهد. همچنین از همه دست اندرکاران برگزاری مسابقات تشکر می کنم چون این فوتبال یاری به ماندن مردم در خانه و عدم انتقال ویروس دارد و کار آنها ارزشمند است و امیدوارم همواره پیروز و سربلند باشند.

کارشناسان و مجریان استقلالی فشار می آورند، خواستار عدالت هستیم

وی اضافه نمود: دربی یک بازی ویژه و مخصوص است و حساسیت های خاصی خودش را دارد. چیزی که به نظر من سرنوشت و نتیجه دربی را تعیین می نماید، داشتن روحیه برنده شدن و تمرکز است. امیدوارم این دو بخش را در بازی فردا داشته باشیم. بازیکنان آماده برگزاری یک مسابقه خوب هستند. هرچند بعد از بازی با سپاهان سه چهار تا مصدوم دادیم که شرایط شان تعیین نشده و احتمالاً فردا تعیین می گردد. امیدوارم بازی جذاب باشد و بیننده ای که پای تلویزیون هست از بازی لذت ببرد و در آخر هم نتیجه به سود ما باشد.

سرمربی پرسپولیس گفت: این 3 امتیاز که در هفته های رو به خاتمه است و هر امتیازی که گرفته می گردد یا از دست می رود در قهرمانی تاثیر گذار است و ما برای کسب این 3 امتیاز و قهرمان شدن همه انرژی مان را می گذاریم و امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم. از الان هم برای بازی و مسائل فنی صحبت کردن زود است.

گل محمدی گفت: در مورد مصدومیت کنعانی زادگان چیزی تعیین نیست. ما فرصت کمی برای کارهای درمانی داشتیم. دیروز بدون مصدومان تمرین کردیم و شرایط شان خیلی خوب نبود. حالا 24 ساعت تا مسابقه داریم و این ساعت ها تاثیر گذار است.

وی بیان داشت: اعتراض به تعداد مسابقات را ما از روز اول داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد و این تبعیض از نیم فصل اول وجود داشته و برنامه بازی ها مناسب پرسپولیس نبود و شرایط سختی را برای ما درست کردند. ما خواسته زیادی از سازمان لیگ نداشتیم و خواسته ما هم مثل استقلالی ها این بود که با بازی برابر بازی کنیم که در دور برگشت این اتفاق نیفتاد. این تبعیض ها وجود داشت و نمی توانیم بگوییم نبوده. اما کوشش می کنیم با همه قدرت جلو برویم. ما با خیلی چیزها مبارزه می کنیم که یکی از آن برنامه ریزی مسابقات است و یکی دیگر از آن صدا و سیماست که از کارشناسان استقلالی دعوت می نمایند و مجریان استقلالی که خودشان را به آب و آتش می زنند که داور پرسپولیسی هست و فشار به داور می آورند. حتی خود باشگاه استقلال که بیانیه داده بود و این شرایط نگران نماینده است. من از همه آنهایی که می توانند تاثیر گذار باشند می خواهم آرامش را بر قرار نمایند تا داوران هم کار خودشان را بنمایند. امیدوارم در نهایت هم قضاوت خوبی را از تیم داوری داشته باشیم. برقراری عدالت خواسته همه ماست.

گل محمدی توضیح داد: در کنفرانس خبری درباره اینکه چه کسی بازی می نماید یا خیر صحبت نمی کنم و این در بازی تعیین می گردد. برای ما همه بازی ها مهم است و در همه بازی ها برای برد می رویم و این فلسفه پرسپولیس است که تا آخرین لحظه برای پیروزی بجنگیم و صندلی جدولی حریف برای ما فرقی ندارد. بازیکنان ما ذهن برنده بزرگی دارند و این خیلی به ما یاری می نماید، به خصوص در بازی فردا.

سرمربی سرخ پوشان بیان داشت: ما در جدول یک رقیب خیلی سرسخت داریم که این تیم سپاهان است و هیچ بازی را برای مساوی به میدان نمی رویم. فردا اولین خواسته ما این است که برنده بازی باشیم.

وی تاکید نمود: من قبول دارم بعد از اینکه گل اول را می زنیم باید برویم برای زدن گل دوم. طبیعی است که حریف هم فشار زیادی روی دروازه می آورد و این طبیعی است که وقتی گل جلو هستیم قدری بازی دفاعی می گردد. اما باید روی این مسئله بیشتر کار کنیم تا هم بهتر دفاع کنیم و هم به فکر زدن گل های بعدی باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48281

به "کارشناسان و مجریان استقلالی فشار می آورند، خواستار عدالت هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسان و مجریان استقلالی فشار می آورند، خواستار عدالت هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید