کارگردان یاکوزا می گوید پلی استیشن 5 شگفت انگیز است

به گزارش بلاگ پو، همانطور که قبلا گفته بودیم و خبر داشتیم، شرکت های بازی سازی کیت توسعه نرم افزاری نسل بعدی پلی استیشن را دریافت نموده اند و از همین حالا ساخت بازی برای پلی استیشن 5 آغاز شده است. توشیهیرو ناگوشی، خالق مجموعه بازی های یاکوزا است. او در قالب برنامه اخیر سگا، از بازی بعدی مجموعه یاکوزا و همچنین ساخت بازی روی پلی استیشن 5 صحبت نموده است.

کارگردان یاکوزا می گوید پلی استیشن 5 شگفت انگیز است

سری بازی های یاکوزا شماره ها و قسمت های زیادی داشته اند، ولی قصه کازوما، شخصیت اصلی این مجموعه بازی ها، به سرانجام رسیده است. یاکوزا 6 سرانجام قصه شخصیت اصلی یاکوزا را رقم زد. با این حال، قرار است مجموعه بازی های یاکوزا با شخصیت جدید دیگری دوباره آغاز به کار کند.

بازی بعدی مجموعه یاکوزا، که هنوز اسم مشخصی ندارد، شخصیت اصلی جدیدی را معرفی خواهد نمود. این شخصیت ایچیبان کاسوگا (Ichiban Kasuga) نام دارد و از همه نظر با کازوما فرق می نماید.

توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi) درباره این بازی کمی صحبت نموده است. طبق گفته کارگردان مجموعه بازی های یاکوزا، نگارش فیلمنامه بازی به سرانجام رسیده است و در حال حاضر مشغول ضبط صحنه های بازی هستند. ناگوشی می گوید که بخش های اصلی داستان را ضبط نموده اند و بازیگران انتخاب شده هم طبق گفته او افراد زیادی را غافلگیر خواهد نمود.

شخصیت اصلی مجموعه یاکوزا یعنی ایچیبان، طبق گفته ناگوشی کاملا انگیزه های متفاوتی در مقایسه با کازوما دارد. قصه او هم حس و حال متفاوتی به مخاطب می دهد؛ طوری که سازندگان این یاکوزا جدید قصد داشته اند تا بازی بسیار تازه و متفاوت به نظر برسد.

در کنار این یاکوزا جدید، تیم بازی سازی استودیوی Ryu ga Gotoku Studio همچنین مشغول آنالیز ظرفیت های پلی استیشن 5 هستند.

ناگوشی درباره پلی استیشن بعدی سونی می گوید: حتی پس از عرضه پلی استیشن 5، به نظر من تا زمان زیادی تمرکز همه روی پلی استیشن 4 باقی خواهد ماند. با این حال، قدرت پردازش پلی استیشن 5 شگفت انگیز است و در نتیجه وقتی به طراحی بازی فکر می کنیم، می خواهیم گیم پلی تازه ای داشته باشیم که از تمام ظرفیت کنسول استفاده می نماید. مطمئن نیستیم مکانیک های فعلی از این موضوع پیروی نمایند.

کارگردان مجموعه بازی های یاکوزا معتقد است که نسل بعدی، تمرکز زیادی روی هوش مصنوعی خواهد داشت: اولین پیشرفت گرافیک بود، سپس قابلیت های آنلاین معرفی شدند و فکر کنم قرار است دوباره به نسل تمرکز روی برنامه نویسی برگردیم. به نظر من هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به تکامل خود ادامه خواهند داد.

ناگوشی ادامه می دهد: اگر تمام این قدرت را روی گرافیک بگذاریم، بهترین چیزی خواهد شد که حتی تصورش را هم نمی کردیم. به نظر من بحث اصلی فعلی، چگونگی استفاده از این قدرت است. من به هوش مصنوعی و خیلی چیزهای دیگر فکر می کنم.

منبع: Gematsu

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7653

به "کارگردان یاکوزا می گوید پلی استیشن 5 شگفت انگیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان یاکوزا می گوید پلی استیشن 5 شگفت انگیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید