کاشیما همچنان صدرنشین باقی ماند، پیروزی شاندونگ با گلزنی فلینی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های کاشیما آنتلرز ژاپن و ژیونگنام چین از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در چین برگزار گردید که تیم ژاپنی با بازگشت در دقایق پایانی بازی پیروز به پیروزی در این دیدار و صدرنشینی در گروه خود شد.

کاشیما همچنان صدرنشین باقی ماند، پیروزی شاندونگ با گلزنی فلینی

گل های کاشیما را در این بازی، یونگ جو هو (گل به خودی -75)، کاناموری (91) و سرجینیو (94) به ثمر رساندند. گلزنان تیم چینی در این دیدار، اینوکای (گل به خودی -56)، جوردن ماچ (71)، بودند.

کاشیما با این پیروزی هفت امتیازی شد و در صدر جدول گروه پنجم نهاده شد.

در دیگر دیدار این گروه شاندونگ لوننگ تیم قدرتمند چینی پیروز به عبور از سد جوهور دارالتعظیم مالزی شد. مروان فلینی (30) ستاره پیشین منچستر یونایتد و گرازیانو پله (پنالتی -38) برای شاندونگ گل زدند. در آن سوی میدان نیز سفوی (60) برای تیم جوهور دارالتعظیم، گلزنی کرد.

شاندونگ با این پیروزی 5 امتیازی شد و توانست بالاخره پس از سه هفته اولین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کند و پشت سر کاشیما در رده دوم جدول گروه پنج قرار بگیرد.

اما دو بازی دیگر نیز امروز در شرق آسیا برگزار گردید. چونبوک موتورز نماینده کشور کره جنوبی، به مصاف تیم فوتبال اوراوا ردز ژاپن رفت و توانست شکست در دیدار هفته گذشته برابر بوریرام را با نتیجه یک بر صفر جبران کند. آدریانو (78) برای چونبوک گلزنی کرد.

چونبوک با این پیروزی 6 امتیاز شد و در رده اول این گروه نهاده شد.

در دیگر دیدار این گروه بوریرام تایلند به مصاف بیجینگ گوان چین رفت که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. سدریک باکامبو با گلزنی در دقایق (2)، (29) و (54) توانست این تیم را پیروز این نبرد کند.

بیجینگ گوان با این پیروزی توانست اولین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کند و با چهار امتیاز در رده سوم جدول این گروه قرار بگیرد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6007

به "کاشیما همچنان صدرنشین باقی ماند، پیروزی شاندونگ با گلزنی فلینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشیما همچنان صدرنشین باقی ماند، پیروزی شاندونگ با گلزنی فلینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید