کافه گردی: کافه پالیزان، نمایی رو به خیابان ولیعصر؛ دکوراسیون مدرن و خوش آب و رنگ

به گزارش بلاگ پو، معرفی

خیابان ولیعصر برای همه کسانی که در مرکز زندگی می کنند یا به آن سفر کرده اند یک مکان خاطره انگیز است. پس چه چیزی می تواند برای شما هیجان انگیزتر از این باشد که در کافه ای بنشینید که به خیابان ولیعصر اشراف داشته باشید و رفت و آمد مردم و چنارهای ولیعصر را ببینید؟

کافه گردی: کافه پالیزان، نمایی رو به خیابان ولیعصر؛ دکوراسیون مدرن و خوش آب و رنگ

کافه پالیزان جایی است که این خواسته شما را برآورده می کند. این کافه دکوراسیونی بسیار زیبا دارد. تم رنگی بنفش که برای طراحی داخلی و دکوراسیون این کافه انتخاب شده است بسیار دلنشین است. طاقچه و جایگاه های سفید هم حال و هوای مثبت و مدرنی به این کافه بخشیده اند. دیوار دورتادور این کافه شیشه ای است و شما می توانید خیابان ولیعصر و رفت و آمد مردم را ببینید. برخورد کارکنان کافه بسیار مثبت و خوب است که این هم یکی دیگر از مزایای حضور در این کافه است. با هم به دیدن تصاویر اختصاصی خبرنگاران از این کافه زیبا و دوست داشتنی می نشینیم.

کافه پالیزان کجاست؟

کافه پالیزان در خیابان ولیعصر، بین چهارراه امیراکرم و چهارراه ولیعصر، نبش کوچه صدیقی، طبقه بالا قرار گرفته است. این کافه از آب میوه فروشی طبقه پایین جدا است.

موقعیت کافه پالیزان روی نقشه

چی بخوریم؟

کافه داران کافه پالیزان، از منوی این کافه به شما خوردن پنینی مرغ و سالاد ماکارونی را پیشنهاد می کنند. در ادامه می توانید منوی این کافه را ببینید.

امکانات

کافه پالیزان امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، دستگاه کارت خوان، جای پارک، صبحانه، غذای بیرون بر و دسترسی به حمل و نقل عمومی دارد. همچنین در این کافه امکان رزرو و برگزاری جشن و میهمانی وجود دارد. ساعت کار این کافه همه روزه از 9 صبح تا 23 است. این کافه در رده قیمتی میان رده قرار گرفته است.

جمع بندی

کافه پالیزان یک محیط زیبا و رنگارنگ و آرامش بخش دارد. این کافه با نمایی که به خیابان ولیعصر دارد و خوردنی های با کیفیتی که ارائه می دهد می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که از گشت و گذار در خیابان ولیعصر لذت می برند به آن عشق می ورزند. امکانات مناسب و برخورد بسیار خوب کارکنان کافه هم از مزایای دیگر حضور در این کافه هستند. ما حضور در این کافه را به شما توصیه می کنیم.

اگر شما هم می خواهید کافه ای را به دیگران معرفی کنید، نام و محدوده آن را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 60407

به "کافه گردی: کافه پالیزان، نمایی رو به خیابان ولیعصر؛ دکوراسیون مدرن و خوش آب و رنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه گردی: کافه پالیزان، نمایی رو به خیابان ولیعصر؛ دکوراسیون مدرن و خوش آب و رنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید