کاهش 15 درصدی محموله های جهانی گوشی های هوشمند

به گزارش بلاگ پو، تحقیقات انجام شده نشان می دهد شیوع ویروس کرونا، ماندن در خانه، کاهش تردد اجتماعی، قرنطینه و تعطیلی بازار مشاغل تأثیر قابل توجهی بر صنعت تلفن های هوشمند گذاشته است.

کاهش 15 درصدی محموله های جهانی گوشی های هوشمند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی ان تک پست، تحقیقات انجام شده نشان می دهد شیوع ویروس کرونا، ماندن در خانه، کاهش تردد اجتماعی، قرنطینه و تعطیلی بازار مشاغل تأثیر قابل توجهی بر صنعت تلفن های هوشمند گذاشته است.

پیش از این، کارشناسان پیش بینی می کردند همه گیری کووید19 تاثیر اندکی روی صنعت تلفن های هوشمند داشته باشد، اما همزمان با ادامه شیوع این ویروس در کشورهای مختلف، اکنون پیش بینی ها تغییر نموده است.

تخمین زده می گردد کاهش محموله های موبایل به برندهایی که در آمریکا و اروپا فعال هستند، خسارت بزند. هم اکنون با توجه به قرنطینه در اروپا و آمریکا و اقدامات سختگیرانه رکود اقتصادی پیش بینی می گردد.

شرکت تحقیقاتی DigiTimes گزارشی منتشر و پیش بینی نموده که محموله های موبایل در امسال با کاهش 15 درصدی به 1.15 میلیون دستگاه می رسد، زیرا مارک های اصلی مانند سامسونگ الکترونیک، هوآوی و اپل با کاهش فروش در همه گیری کرونا روبرو شده اند.

گزارش های منتشر شده همچنین تأکید می نماید بازار جهانی گوشی های هوشمند بعید است که از بحران بهداشتی پیش آمده تا چند ماه دیگر نیز نجات یابد.

اپل قرار است درآمدهای اقتصادی سه ماهه دوم سال اقتصادی 2020 خود را در تاریخ 30 آوریل اعلام کند. در ماه فوریه، اپل بیان کرد: پیش بینی سه ماهه خود با گسترش این بیماری همه گیر پایین تر از حد انتظار است.

پیش از شیوع بیماری، اپل انتظار درآمد سه ماهه دوم را بین 63 تا 67 میلیارد دلار داشت.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25178

به "کاهش 15 درصدی محموله های جهانی گوشی های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 15 درصدی محموله های جهانی گوشی های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید