کرملاچعب: مشکل پدیده بازیکن و کادرفنی نیست، داوری ها تیم یک شهر را نابود نموده است

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خراسان رضوی بازیکن تیم پدیده گفت: مشکل پدیده بازیکن و کادرفنی نیست، ما در حال ادامه فرایند خوب خود بودیم که با یک گل آفساید بازی را واگذار کردیم.

کرملاچعب: مشکل پدیده بازیکن و کادرفنی نیست، داوری ها تیم یک شهر را نابود نموده است

رضا کرملاچعب در مورد شکست 1 بر 0 پدیده مقابل طرفدار در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران با اشاره به اشتباهات داور این ملاقات اظهار کرد: کارشناسان داوری صحنه گل ما را آفساید تشخیص می دهند و داور را برای بازی های بعد محروم می نمایند، آن وقت چه نفعی به ما می رسد؟

وی اضافه کرد: تیم این شهر در حال سقوط است، چه کسی جوابگو می دهد؟ هافبک وسط طرفدار باید دقیقه 40 اخراج می شد، اما چون کارت زرد داشت، داور کارت دوم را به وی نداد و اجازه داد در زمین بماند.

بازیکن تیم پدیده در مورد حواشی و درگیری انتها بازی گفت: حاشیه خاصی پس از انتها بازی رخ نداد. فوتبال یک بازی جوانمردانه است و خوب نیست که بازیکن فحش دهد. بازیکن طرفدار در کل عمرش 2 شوت بیشتر نزده، اما الان برای ما شاخ و شانه می کشد. البته باید هم خشنود باشند چون بازی را برده اند و لابد با این برد قهرمان لیگ شدند.

کرملاچعب در مورد ادامه شرایط پدیده در لیگ برتر توضیح داد: با یک گل آفساید همه چیز را خراب کردند. یک فرصت بیشتر به حریف ندادیم که آفساید بود و داور هم آن را گل اظهار داشت. آیا مشکل پدیده بازیکن و کادرفنی است؟ تمام کوشش خود را در زمین انجام می دهیم، اما یک گل آفساید تیم یک شهر را نابود می نماید.

وی در پاسخ به این سوال که تا به امروز چه مقدار از باشگاه دریافتی داشته، گفت: نمی توانم در این خصوص صحبت کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 61451

به "کرملاچعب: مشکل پدیده بازیکن و کادرفنی نیست، داوری ها تیم یک شهر را نابود نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملاچعب: مشکل پدیده بازیکن و کادرفنی نیست، داوری ها تیم یک شهر را نابود نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید