بزرگترین کشتی کروز دنیا سمفونی دریاها

به گزارش بلاگ پو، سمفونی سلطنتی دریای کاراییب، اولین بار در آوریل 2018 شروع به کار کرد و تبدیل به بزرگ ترین کشتی سیاحتی جهان شد. این کشتی بزرگ واحه یک مقصد در خود، با فعالیت های باور نکردنی، مکان ها و حوزه هایی است که همه گروه های سنی را راضی می کند. او یک انتخاب ایده آل برای سفره ای تفریحی خانوادگی چند نسلی است.

بزرگترین کشتی کروز دنیا سمفونی دریاها

با یک مجموعه جامع از امکانات رفاهی، مهمانان می توانند منتظر بمانند تا زمانی را در هفت محله یا مناطق فعالیت خود سپری کنند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. از پارک مرکزی زیبا عبور کنید. این محوطه باغ در فضای باز زیبا با رستوران ها و فروشگاه های شگفت آور پوشیده گردیده است. از موزه سلطنتی بازدید کنید، جایی که می توانید به hopping، خرید، خرید و لذت بردن از رستوران ها و کافه های متعدد بروید. مهمان ها به مکان تفریحی، منطقه پول و ورزش، منطقه جوانان و مرکز تناسب اندام و مرکز تناسب اندام به عنوان بزرگ ترین فضا در نوع خود در هر کشتی مسافرتی جذب می شوند. چهار استخر و 10 گرداب - که دو عدد از آن ها معلق مانده به اقیانوس هستند - بهترین راه برای استراحت را فراهم می کنند.

ویژگی های عالی کشتی کروز

سمفونی دریاها 1000 تن بزرگ تر از کشتی خواهرش، هارمونی برنده جایزه دریاها، و می بالد به مفاهیم جدید جدیدی است که برای تبدیل این تجربه سفر اکتشافی بیش از پیش طراحی گردیده است. اینها شامل یک سوئیت خانوادگی بسیار بسیار خوب، سوئیت مشترک دو عرشه، با طول چهار متر مربع است که قادر به جا دادن به هشت اتاق در دو اتاق خواب است. بچه ها با یک سرسره بازی خواهند کرد که آن ها را از اتاق خواب خود به اتاق نشیمن پایین می برد. کل خانواده از دیوار - سقف تا سقف، میز هاکی روی میز، سالن سینما و سینما با ماشین پاپ کورن و کتابخانه بازی های ویدیویی لذت خواهند برد. این هتل همچنین دارای یک تراس در حدود 212 متر مربع با تنیس روی میز، یک مارپیچ عمودی و یک گرداب به اندازه کامل است که در آن شما می توانید همانطور که از مناظر محلی لذت می برید استراحت کنید.

The سرگرمی برای یک ارتفاع جدید با چنین تولیدات هیجان انگیزی به نام Broadways مو و یک نمایش سلطنتی کاراییب، پرواز - یک هجویه تاریخی درباره برادران رایت به همراه یک تولید جدید هیجان انگیز، HiRo در the، با انداختن jaw و حرکات آکروباتیک با آرواره بالا آورده است. استودیو B از سال 1977 به نمایش اولین نمایش در اسکیت باز یخ می پردازد. مهارت های تیم خود را در اتاق فرار امتحان کنید، Break معمایی، که در آن شما به دنبال نشانه های حل ساعت برای پیدا کردن راه خروج قبل از خروج از زمان هستید.

این منطقه تفریحی محبوب و پر زرق و برق، با چرخ carousel روی دست زیبا، با معرفی راسته & بار Playmakers &، همراه با ساحل شکر، یک شکلات رنگی و یک مغازه بستنی، سرگرم کننده و سرگرم کننده است.

امکانات شگفت انگیز کشتی کروز

بسیاری از این حیوانات در همه جا در این مکان تفریحی قرار دارند که یک تجربه پرواز بی نظیر را فراهم می کنند. بیش از 25 سالن شیک و سالن های شیک در سرتاسر آن پراکنده هستند تا بتوانید به راحتی محل مناسبی برای لذت بردن از نوشیدنی ها با دوستان پیدا کنید. در حال حاضر، ربات های مصنوعی با هم ترکیب می شوند و سیستم مورد علاقه شما خدمت می کنند، در حالی که vintages مکانی است که برای دوستان وجود دارد. گزینه دیگر افزایش بار تاید است که شما را بین عرشه حمل می کند. زمانی که زمان آن برای کمی درمان خرده فروشی صرف می گردد، فروشگاه رویال Promenade برای جواهرات زیبا و مد، ساعت های لوکس، لوازم آرایشی، رایحه، پوشاک و بیشتر. بزرگسالان - تنها solarium یک مکان کاملا ً آرام برای سیر و تفکر ساکت، حفاری در آن بدیع است که نمی توانید آن را کنار بگذارید، آرامش و استخر را کنار بگذارید.

adventures پر گردیده شامل نهایی می شوند: اسلاید 10 طبقه به عنوان بلندترین صفحه در دریا و یک گروه سه نفره از اسلایدهای چند سطحی به نام طوفان کامل که مهمانان را گرد می آورد. جستجوگران داستان می خواهند این دو ارتفاع 43 فوتی را امتحان کنند - دیواره ای بلند بالا صخره، اسکیت روی یخ، زمین هاکی روی یخ، به اضافه یک طناب 82 فوتی که 9 عرشه در هوا را گاز می گیرند.

برنامه جوانان بخش جوانان این برنامه فعالیت های خاص مربوط به سن و سال برای ماشین های ماشین های جوان از tots تا نوجوانان را مشخص می کند. آن ها از سرگرمی تحت نظارت، شامل شکار گنج، پایکوبی و میهمانی های پیتزا بهره مند خواهند شد، بعلاوه بسیار بیشتر. نوجوانان در سالن های استراحت اختصاصی خود، مهمانی ها و رقابت ها هستند، در حالی که یک نوزاد سلطنتی به نام Babies Tots برای کوچک ترین ماشین های نظامی در دسترس است.

غذاهای متنوع کشتی کروز

در 20 سالن غذاخوری، از جمله رستوران های جدیدی که شروع به کار می کنند، مزه مزه خود را افزایش دهید. رستوران غذاهای دریایی"رویال Caribbeans"اولین رستوران غذاهای دریایی نیوانگلند است که با یک نوار خام سرو می گردد تا صدف ها را سفارش دهد. این رستوران بسیار ساده و در عین حال پیچیده در the جلوی کشتی واقع گردیده است و به مناظر زیبای اقیانوس می بالد که نهار و شام شما را تکمیل می کند. با غذایی در رستوران al در رستوران"آل Loco تازه"که در منطقه ورزشی واقع گردیده است، غذای مکزیکی را تامین کنید. palate را با scrumptious به سفارش - مکزیکی از جمله ساندویچ، burritos و غیره تنظیم کنید.

رستوران سلطنتی امضا Caribbeans رویال culinary، از جمله عجایب Wonderland Imaginative، Jamies ایتالیایی به وسیله جیمی الیور برای غذاهای سبک trattoria کلاسیک، 150 پارک مرکزی، با منوی فصلی کلاسیک آمریکا، پارک Park و سوشی Hibachi و سوشی نیز دارای تخصص های منو است. از غذا خوردن در محیط های بسیار شیک در اتاق غذاخوری اصلی استفاده کنید که در آن منوها در حال تغییر غذاهای خوش مزه بین المللی و آشنا را عرضه می کنند. دیگر رستوران های محبوب این خط نیز بازگشته اند که شامل Sorrentos برای تازه کردن پیتزا، Johnny Rockets و رستوران Chops درست می شوند. مواد غذایی انگشتی و انگشتی به سبک انگلیسی ابداع سبک انگلیسی ارایه می شوند. گزینه ها برای هر دو غذاخوری معمولی و هم خوب در دسترس هستند و هم چنین سرویس اتاق 24 ساعته و مهمانان مطمئن هستند که غذای کامل را برای حالت ایده آل خود پیدا می کنند.

کمک هزینه کشتی کروز

این کشتی محدوده وسیعی از امکانات را برای تناسب با نیازهای everyones، از جمله کابین بزرگ خانواده، با امکانات رفاهی گسترده ارائه می دهد. Suite سوئیت سلطنتی زیبا، قرارهای مجللی و همچنین امکانات و خدمات لوکس و لوکس داشته باشند. Suites دو خوابه دارای نمای کاملی از غواصی آزاد در فضای باز است که از راحتی of خصوصی خود نشان می دهد.

سوئیت سلطنتی چهار خوابه سلطنتی با بالکن، showstopper است. این زیبایی شامل دو حمام، حمام با یک وان حمام، یک ورودی مرمر و مرکز سرگرمی است که از سطح دوم به طبقه اصلی و میزه ای بازی برای نامگذاری چند عدد برمی گردد. مهمان ها در این مجموعه سلطنتی، طیف وسیعی از مزایای انحصاری مانند لوازم آرایشی گرانقیمت، خدمات بهداشتی سلطنتی، دسترسی انحصاری به رستوران ساحلی عمومی و برای سوئیت خدمات کامل در منطقه سان و بیشتر را ارایه خواهند کرد.

تفریحات کشتی کروز

شما در لبه صندلی تان در بسیاری از نمایش های هیجان انگیز ظاهر خواهید شد، از جمله نمایش Broadway با نوک پا، این اسپری مو در صحنه زیبا طراحی گردیده، دو عرشه، و سالن رویال seat نمایش داده می گردد. جاذبه - به مبارزه طلبیدن extravaganzas، شما را به افسون AquaTheater رها می کند. اگر سر mellow را به باشگاه موسیقی جاز یا پیانو می زنید. نمایش لاتین در boleros شروع می گردد و بهترین حرکات شما را در dazzles نشان می دهد. در طول روز، در تظاهرات آشپزی شرکت کنید، در یک نمایش اسکیت روی یخ در استودیو B شرکت کنید و بازی خود را در برچسب لیزر روشن به عنوان نبردی برای سیاره Z به دست آورید.

تمام این کارها را با بزرگ ترین کشتی سیاحتی در جهان تجربه کنید، سمفونی بی نظیر دریاها. اولین فصل تابستان او صرف قایقرانی در کشورهای افسانه ای مدیترانه ای نظیر فلورانس، رم و ناپل، ایتالیا، بارسلونا، اسپانیا و پرووانس، فرانسه گردیده است. در نوامبر 2018، او از اقیانوس اطلس به homeport میامی، فلوریدا سفر خواهد کرد و به سفر دریایی هفتگی و دریایی کاراییب وارد خواهد شد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 775

به "بزرگترین کشتی کروز دنیا سمفونی دریاها" امتیاز دهید

1 کاربر به "بزرگترین کشتی کروز دنیا سمفونی دریاها" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین کشتی کروز دنیا سمفونی دریاها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید