گرایی: قول می دهم با خوش رنگ ترین مدال دنیا به ایران برگردم

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - فرنگی کار تیم ملی ایران از آمادگی بالای خود برای درخشش در مسابقات قهرمانی دنیا اطلاع داد.

گرایی: قول می دهم با خوش رنگ ترین مدال دنیا به ایران برگردم

محمدعلی گرایی نماینده وزن 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های دنیای نروژ در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی درباره آخرین شرایط تیم ملی پیش از اعزام به نروژ گفت: دو مرحله اردو را پس از حضور در رقابت های المپیک برگزار کردیم و فکر می کنم از آمادگی لازم برای حضور در رقابت های دنیای برخوردارم.

وی ادامه داد: اردوی اول تحت فشار بودیم و در اردوی دوم فشارها بیشتر شد و تمرینات تخصصی تری داشتیم. آخرین مرحله ما برای حضور در رقابت های دنیای از روز 30 شهریورماه برگزار می گردد. فکر می کنم بیشتر کشتی گیران آماده هستند و سعی می کنیم تا زمان اعزام به مسابقات به آمادگی بیشتری برسیم.

گرایی در مورد تمرینات تیم ملی گفت: تمرینات بر اساس دستورات مربیان انجام می گردد و در داخل اردو و حتی خارج از اردو برنامه هایی را که آنها مد نظر داشته باشند انجام می دهیم، هیچکس از تیم ملی جدا نیست و همه تمرینات زیر نظر مربیان برگزار می گردد و ما باید کاملا در اختیار کادر فنی باشیم.

فرنگی کار 77 کیلو کشورمان در مورد مسابقات دنیای توضیح داد: همه کشتی گیران در این مسابقات خوب هستند، شخص خاصی حریفم نیست این مسابقات چون بعد از المپیک برگزار می گردد همه انگیزه دارند که بتوانند برترین کشتی شان را بگیرند. بیشتر حریفان را می شناسم و فیلم های آنها را نگاه نموده و بررسی کردم اما قول می دهم که در این مسابقات خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم.

وی در مورد مربیان سازنده گفت: حضور آنها هم برای خودشان مفید است و هم برای کشتی گیران تاثیر بسزایی دارند چون از مربیان عظیم که راس کار هستند یاد می گیرند و به دانش خودشان اضافه می نماید و در شهرستان های خودشان می توانند از این دانش استفاده نمایند و کشتی گیران پیروز تری را به تیم های ملی معرفی نمایند. در حال حاضر هم رحیم گیوی مربی من و برادرم در اردو حضور دارد.

محمد علی گرایی در مورد مسابقات لیگ برتر که قرار است بعد از رقابت های دنیای برگزار گردد، اظهار داشت: فعلاً تمام تمرکزم را روی مسابقات دنیای گذاشتم تا بتوانم برترین نتیجه را بگیرم. بعد از این مسابقات تصمیم می گیرم که به کدام تیم بروم وکشتی بگیرم.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا روزهای 15 تا 18 مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54526

به "گرایی: قول می دهم با خوش رنگ ترین مدال دنیا به ایران برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایی: قول می دهم با خوش رنگ ترین مدال دنیا به ایران برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید