گردش در لاویج ، خاطره ای که فراموش نخواهید کرد!

به گزارش بلاگ پو، روستای ییلاقی لاویج ازدهستانهای شهرچمستان شهرستان نور ، در 25 کیلومتری جنوب چمستان قرار گرفته است. این منطقه ییلاقی ، به چشم انداز زیبا و آبگرم های طبیعی اش معروف است . گردش در لاویج و استفاده از مواهب طبیعی آن می تواند لحظاتی فراموش نشدنی برای شما رقم بزند.

گردش در لاویج ، خاطره ای که فراموش نخواهید کرد!

بهترین تجربه سفر را با مجری مستقیم تور کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران روستای لاویج در جنوب چمستان درمیان دره های جنگلی و زیبای البرز قراردارد.در کیلومتر3 چمستان به نور، یک جهت به طرف جنوب ازجاده اصلی جدا می گردد که باعبور از پارک جنگلی کشپل به لاویج می رسد.

آب گرم لاویج با خواص درمانی برای دردهای استخوان و مفاصل و بیماریهای پوستی، همیشه گردشگرانی بسیار را در فصل های سال ،

به سوی خود می کشاند. امکاناتی مناسب نیز در آن منطقه برای اقامت و استفاده از آب معدنی ایجاد شده است .

دور تا دور دهستان لاویج را حصار بلندی از کوه های البرز فرا گرفته است که در بهار و تابستان پوشیده از درختان انبوه و سرسبز می گردد و مناظر بدیع و دل انگیزی خلق می نماید. این منطقه در بهار و تابستان ، آب و هوایی بسیار مطبوع و خنک دارد که به همراه طبیعت و سرسبزی بی نظیر، مسافران و توریست های زیادی را جذب می نماید. روستای ییلاقی لاویج درکنار آبگرم ، سه مسافر خانه و دو سوئیت و صدها خانه و ویلاهای اجاره ای دارد .

یکی از جلوه های جذاب طبیعت لاویج، جنگل های انبوه و متراکم آن تا ارتفاع 2500متری از سطح دریا است ، جنگل های لاویج از تنوع

زیاد گونه های گیاهی و درختان گوناگون به بهره مند است و در هر ناحیه آن چشمه سارانی از دل زمین به بیرون می جوشد و در هر فصلی از سال میوه های وحشی و جنگلی خاصی دارد.

یکی دیگر از جاذبه های طبیعی روستای ییلاقی لاویج آبشار حرام او است که با آب فراوان که از دل زمین بیرون می آید در جهت

جاده چمستان به لاویج قرار گرفته است و دارای آب خنک و گوارا واز امکانات پذیرایی و تفریحی مناسب برای مهمانان بهره مند است .

منبع: پیام دلتا
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18001

به "گردش در لاویج ، خاطره ای که فراموش نخواهید کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردش در لاویج ، خاطره ای که فراموش نخواهید کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید