گل ریحان، پیروز دیدار جنجالی، تساوی استقلال خوزستان و رایکا

به گزارش بلاگ پو، هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال عصر یکشنبه با 2 دیدار به انتها رسید. طرفداران دو تیم گل ریحان و سپیدرود رشت با ورود به زمین مسابقه باعث اختلال در این دیدار شدند.

گل ریحان، پیروز دیدار جنجالی، تساوی استقلال خوزستان و رایکا

به گزارش خبرنگاران، هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال عصر امروز (یکشنبه) با دو بازی به سرانجام رسید. گل ریحان البرز، سپیدرود رشت را 2 بر یک شکست داد و استقلال خوزستان و رایکا بابل به تساوی یک بر یک رسیدند.

تقابل دو تیم گل ریحان و سپیدرود رشت که 2 بر یک به سود گل ریحان به سرانجام رسید، از ساعت 14:30 دقیقه آغاز شده بود اما به دلیل اینکه طرفداران در اواسط نیمه دوم وارد زمین بازی شدند، بازی به دستور داور متوقف شد و پس از 30 دقیقه دیگر بار جریان گرفت.

نوید حیدری اولین گل این دیدار را دقیقه 45 برای سپیدرود به ثمر رساند اما دو گل بعدی سهم گل ریحان بود. کیانوش میرزایی در دقیقه 57 و سید محسن حسینی در دقیقه 77 برای گل ریحان گلزنی کردند تا تیم خود را پیروز این تقابل نمایند.

در آخرین دیدار این هفته از رقابت های لیگ یک هم استقلال خوزستان به مصاف رایکای بابل رفت و با وجود اینکه تا دقیقه 88 توسط گل حکیم نصاری از رقیب خود پیش افتاده بود اما مهرداد حیدری بازیکن رایکای بابل این رجحان را سرانجام داد و بازی را به تساوی کشید تا هر دو تیم یک امتیاز از این هفته سهم داشته باشند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15620

به "گل ریحان، پیروز دیدار جنجالی، تساوی استقلال خوزستان و رایکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل ریحان، پیروز دیدار جنجالی، تساوی استقلال خوزستان و رایکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید