لیگ ایران یکی از سخت ترین لیگ های آسیا است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، آندره آ استراماچونی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم ذوب آهن و استقلال، در هفته پنجم لیگ برتر، با اشاره به بازی قبلی تیم استقلال در برابر پرسپولیس گفت: همه می دانند که دربی پایتخت، یکی از مهم ترین بازی های لیگ برتر است و همه ما بابت نتیجه متاسفیم.

لیگ ایران یکی از سخت ترین لیگ های آسیا است

وی با عذرخواهی از طرفداران استقلال اضافه کرد: ما بلافاصله بعد از دربی ذهنیت خود را از دربی پاک کردیم و بر روی دیدار بعدی خود متمرکز شدیم؛ ما فردا بازی سختی در برابر حریف سرسختی داریم زیرا ذوب آهن تیم خوبی است که مربی خوبی نیز دارد.

سرمربی استقلال با اشاره به بازی های آسیایی ذوب آهن، اضافه کرد: ذوب آهن پیش از ما مسابقات را شروع نموده زیرا پیش از شروع لیگ، در کوران مسابقات آسیایی قرار داشت.

وی پیرامون احتمال جذب بازیکن خارجی، پس از دربی بیان داشت: اکنون پنجره جابجایی بسته شده و من به عنوان یک مربی، فقط می توانم روی بازیکنان و تیم ام تمرکز کنم و می دانم که در مسابقات قبلی نتایجی گرفتیم که سزاوار آن نبودیم و کمترین گل ممکن را به ثمر رسانده ایم. نمی دانم باشگاه به بازیکنان آزاد توجه دارد یا خیر ولی طبیعی است که باشگاه به بازیکنان آزاد توجه کند و این وظیفه باشگاه است و من تمرکزم بر روی بازیکنان خودم است.

استراماچونی، درباره وضعیت چشمی و اسماعیلی اضافه کرد: فرشید اسماعیلی فردا حتما در ترکیب ما خواهد بود و چشمی نیز با اینکه به آمادگی صددرصد نرسیده ولی می تواند بازی کند.

وی با تمجید از علیرضا منصوریان اعلام نمود: درباره فصل پیش ذوب آهن چیزی نمیدانم اما آنچه که از بررسی بازی آخر این تیم دیدم، ذوب آهن تک مهاجم بازی می نماید؛ منصوریان، مربی خوبی است و انتظار داریم تیمش فردا با سیستم 4-3-2-1 باز بازی کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی پیرامون انتقادهایی که به عملکرد تبریزی وجود دارد اضافه کرد: مرتضی تبریزی بازیکن خوبی است و به دلیل عملکرد خوبش در ذوب آهن به استقلال آمد و اکنون نیز انتظار می رود همان عملکرد ذوب آهن را در استقلال نیز داشته باشد اگرچه بازی در استقلال ساده ای است چراکه بین بازیکنان رقابت زیادی وجود دارد و فشار زیادی بر روی آن ها است.

وی ادامه داد: موفقیت استقلال برای تبریزی مهم است و دوست دارد به تیم خود یاری کند. بازیکنان باید از انرژی خود بهترین استفاده را داشته باشند زیرا پس از دربی، سه دیدار با ذوب آهن، گل گهر و گل ریحان در پیش داریم.

استراماچونی از لیگ خلیج فارس به عنوان یکی از سخت ترین لیگ های آسیا یاد کرد و اضافه کرد: در لیگ ایران، هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد و همه بازی ها متعادل است و در هر بازی و در برابر هر حریفی ممکن است امتیاز از دست بدهید.

وی خواهان ایجاد یاری داور ویدیویی در بازی های لیگ برتر شد و اضافه کرد: ایران از فناوری با سطح بالایی برخوردار واست و با توجه به همسان بودم بودن بازی ها امیدوارم فدراسیون فوتبال امکان استفاده از یاری داور ویدیویی را فراهم کند. استفاده از یاری داور ویدیویی برای طرفداران نیز جذاب است.

استراماچونی در واکنش به سوالی در ارتباط با دریافت کارت قرمز توسط 3 بازیکن استقلال در چهار دیدار آخیر این تیم بیان نمود: اگر داور تشخیص می دهد که بازیکنان ما مستحق کارت قرمز بودند احترام می گذاریم ولی به نظر من، 2 مورد از این کارت ها نا به جا بود و بازیکن ما سزاوار کارت قرمز نبود. من به همین دلیل خواهان استفاده از یاری داورویدیویی در بازی های لیگ هستم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12460

به "لیگ ایران یکی از سخت ترین لیگ های آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ایران یکی از سخت ترین لیگ های آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید