10 چیز برتر برای دیدن و انجام در لندن، انگلستان

به گزارش بلاگ پو، لندن - پایتخت انگلستان , که به خاطر ترکیب کردن سنتی با دنیای مدرن معروف است . پایتخت این ویژگی‌ها را به بهترین شکل منعکس می‌کند : نشانه‌های تاریخی , معماری ویکتوریایی و سبک زندگی معاصر - شما می‌توانید آن را در لندن پیدا کنید . این لیست از چیزهایی را که باید ببینید و یک‌بار در این شهر هیجان‌انگیز انجام دهید , بررسی کنید .

10 چیز برتر برای دیدن و انجام در لندن، انگلستان

10. خرید
برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشهور در لندن وجود دارند - یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید . Harrods in از سال 1834 تعداد زیادی از اجناس را عرضه کردند . لباس‌های مجلل تری را در غرب به آدرس Libertys پیدا کنید . Selfridges دومین فروشگاه بزرگ بعد از Harrods است که در سال 1909 در خیابان آکسفورد افتتاح شد . نه برای اشاره به بوتیک‌های و بازارها - تعداد زیادی از آن‌ها در لندن وجود دارد .
کی به آنجا بروی ?
مغازه‌ها 7 روز در هفته باز هستند .
چطور به آنجا برسیم ?
حرکت به وسیله لوله , اتوبوس یا دوچرخه آسان است .
9. تیت مدرن
موفق‌ترین گالری هنری مدرن در جهان , تیت خانه‌های مدرن از سال 1500 تا زمان حاضر کار می‌کند . نمایشگاه که در سال 1897 افتتاح شد مجموعه‌ای متنوع از آثار را ارائه می‌دهد - این دیدار در اینجا به وعده واقعا با کیفیت می‌پردازد . پل هزاره شهر را با the که تیت مدرن در آن واقع شده‌است , پیوند می‌دهد .
کی به آنجا بروی ?
گالری هر روز باز است .
چطور به آنجا برسیم ?
گزینه‌های مختلفی ممکن است به سرعت به گالری برسند .
8. رودخانه تیمز کروز
این یکی از بزرگ‌ترین راه‌ها برای دیدن بیشتر لندن علاوه بر تورهای چشمی و اتوبوس لندن است . این تور از برخی از مشهورترین مکان‌ها عبور می‌کند : بیگ بن , مجلس نمایندگان پارلمان , جزایر قناری در میان دیگران . بازدیدکنندگان می‌توانند از مسیرهای مختلفی انتخاب شوند .
چرا به آنجا بروی ?
سفره‌ای دریایی از اسکله وست مینستر به رودخانه سلطنتی رود تمز , بخش تجاری اسکله Canary و تورهای دیگر , چشم‌انداز متفاوتی از لندن را نوید می‌دهند .
7. کلیسای جامع سنت Pauls
ماموریت ساخت یک کلیسای جامع جدید پس از آتش‌سوزی بزرگ لندن که سنت قدیمی سنت Pauls را ویران کرد , نصب شد . ارتفاع 111 متر ( 365 فوتی ) گنبد بلند جهان است و برای بالا رفتن از جایی که یک پانورامای خیره‌کننده باز می‌شود , موجود است . این مکان زیبا یک نقطه برجسته قابل‌تشخیص در لندن است و قطعا آن را از دست نمی‌دهد .
چطور به آنجا برسیم ?
این کلیسا که در قلب لندن واقع شده‌است , درست روبروی پل هزاره , پیدا کردن آن آسان است .
6. پل برج
ساخته‌شده در قرن 19 , این یکی از مشهورترین پل‌ها در دنیا است . این برج‌ها برای بازدیدها باز هستند : به غیر از چشم‌انداز لندن , نمایشگاه برای دیدن جالب است . این برج‌ها برای استخدام برای یک رویداد در دسترس هستند - در واقع یک محل منحصر به فرد برای مراسم‌های عروسی , خصوصی , شرکت و رویداده‌ای دیگر .
چرا به آنجا بروی ?
یک نقطه برجسته مشهور دیگر در لندن - از پل عبور کرده و معماری دوره ویکتوریا را تحسین می‌کند .
5. موزه تاریخ طبیعی
موزه 70 میلیون اقلام را نمایش می‌دهد . برخی از آن‌ها توسط خود چارلز داروین جمع شده‌اند . اسکلت دایناسور از مشهورترین نمونه‌ها هستند . و معماری ساختمان واقعا تحسین‌برانگیز است : آن عظمت علم را افزایش می‌دهد .
چرا به آنجا بروی ?
یکی از بزرگ‌ترین موزه‌ها در لندن - این سبک کلاسیک است .
چطور به آنجا برسیم ?
دسترسی به کنسینگتن جنوبی با اتوبوس , تیوب , اتومبیل یا دوچرخه آسان است .
4. چشم لندن
بعد از افتتاح این شهر در سال 2000 , چشم لندن به یکی از معروف‌ترین نقاط شهر تبدیل شد . 135 متر ( 443 فوت ) بلندی بلندترین چرخ اروپا در اروپا است . چشم‌انداز شگفت‌انگیز در یک انقلاب 30 دقیقه‌ای افتتاح می‌شود .
چرا به آنجا بروی ?
زمانی که در لندن به شدت مورد تحسین قرار گرفت باید یک‌بار در لیست سطل شما قرار گیرد .
3. کاخ کنزینگتون و باغ
اقامتگاه سلطنتی اقامتگاه رسمی شاهزاده ویلیام و دوشس کیت است . آن برای بازدید باز است , که در آن نمایشگاه‌های مختلف باز هستند . در باغ‌ها , یک دریاچه مصنوعی , پیاده‌روهای متعدد , گیاهان مختلف یک عقب‌نشینی زیبا از عجله شهر و شلوغی را ارائه می‌دهند .
چرا به آنجا بروی ?
یک مکان تاریخی , باغ‌ها زیبا هستند و در قلب لندن قرار دارند .
چطور به آنجا برسیم ?
واقع شده‌است که بین Notting هیل و کنسینگتن واقع شده‌است .
2. قلعه ویندسور
یکی از قدیمی‌ترین کاخه‌ای سلطنتی در جهان - کاخ سلطنتی برای تقریبا 1000 سال . و شما این شانس را دارید که از آن بازدید کنید , آپارتمان‌های سلطنتی را در طی یک تور 2 تا 3 ساعته ببینید . و به خاطر داشته باشید که ملکه هنوز آخر هفته خود را خرج می‌کند و رویداده‌ای مهم بسیاری را در اینجا برگزار می‌کند - کاخ محل اقامت واقعی یک پادشاه است !
کی به آنجا بروی ?
از آنجایی که این قلعه برای رویداده‌ای رسمی یا مراسم رسمی بسته شده‌است , به طور کامل برنامه سفر را برنامه‌ریزی کنید .
چطور به آنجا برسیم ?
از ایستگاه اتوبوس ویکتوریا یا قطار ایستگاه Waterloo لندن یا ایستگاه Paddington لندن .
1. کاخ وستمینستر
گروه وست مینستر یکی از معروف‌ترین نقاط جهان است که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است . این گروه بزرگ در پارلمان بریتانیا و کلیسای وست مینستر در همان نزدیکی واقع شده‌است . برج الیزابت که به نام بیگ بن معروف است , دورنما Londons را تعریف می‌کند .
چرا به آنجا بروی ?
باید در لندن ببیند . ورود به داخل ساختمان و یک تور را می توان با درخواست پذیرش برای ورود به دست آورد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11

به "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در لندن، انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در لندن، انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید