100 هزار نفر به ورزشکاران رشته ژیمناستیک اضافه شدند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، زهرا اینچه درگاهی در حاشیه انتخابات مجمع هیئت ژیمناستیک استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در سه سال اخیر 100 هزار نفر به ورزشکاران رشته ژیمناستیک اضافه شده است، تاکید نمود: سیاست های ترویجی فدراسیون خوشبختانه در بین خانواده ها و جوانان و نونهالان توانسته ورزشکاران این رشته را از لحاظ کمیت، ارتقا دهد.

100 هزار نفر به ورزشکاران رشته ژیمناستیک اضافه شدند

وی با بیان اینکه فعالیت 270 هزار نفر ژیمناست در حال حاضر مورد تاکید فدراسیون است، تاکید نمود: افزایش بی سابقه تعداد ورزشکاران این رشته ورزشی نشان از مقبول واقع شدن سیاست های ترویجی فدراسیون در سطح استان ها است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک برنامه های وسیع، هدفمند و منسجم ورزش در خانه را سه ضلع مثلث ترویج این رشته ورزشی دانست و توضیح داد: علی رغم گسترش کرونا فدراسیون ژیمناستیک برنامه های گسترده به منظور توسعه ورزش همگانی خود را به عنوان یک پیشگام، توانست به خوبی ارائه کند که مورد استقبال خوب مردم نیز نهاده شد.

اینچه درگاهی فدراسیون ژیمناستیک را یکی از فدراسیون های پیشتاز در ارائه برنامه های ورزش همگانی در سطح کشور دانست و توضیح داد: درست است که برنامه های این فدراسیون نیز تحت تأثیر کرونا نهاده شد اما خوشبختانه توانستیم در زمینه ارائه برنامه های مجازی عملکرد خوبی را ببینیم.

وی درباره برنامه های تیم ملی ژیمناستیک به خصوص امکان حضور دختران ژیمناست در مسابقات برون مرزی، ابراز داشت: پوشش مصوب برای شرکت بانوان ایرانی در شاخه اکروژیم خوشبختانه مقبول افتاد و این امر یکی از مهمترین دستاوردهای ورزش بانوان کشور بعد از انقلاب اسلامی بود و امیدواریم بازهم بتوانیم شاهد اشاعه بیشتر این دستاوردها برای درخشش جوانان ایران اسلامی باشیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک از برنامه خود درباره بازسازی و سازماندهی تیم ملی ژیمناستیک بانوان اطلاع داد و تاکید نمود: بیش از 50 درصد ورزشکاران این رشته بانوان هستند و از این لحاظ ایران اسلامی دارای ظرفیت های عظیمی است لذا نگاه خوبی نیز به تیم ملی بانوان در حوزه کشف استعدادهای جوان داریم.

به گزارش خبرنگاران، ملیحه فامیلی فر با کسب 9 رأی از 16 رأی مأخوذه به عنوان رئیس جدید هیئت ژیمناستیک استان سمنان انتخاب شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28585

به "100 هزار نفر به ورزشکاران رشته ژیمناستیک اضافه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 هزار نفر به ورزشکاران رشته ژیمناستیک اضافه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید