2 مرحله داوری دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد انجام شد

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - فرایند داوری آثار ارسال شده به دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد از طریق دبیرخانه این جشنواره تشریح شد.

2 مرحله داوری دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد انجام شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، تا به امروز مراحل مقدماتی ارزیابی آثار از طریق تیم غربالگری استان ها و ارزیابی کشوری در دو مرحله به انتها رسیده است.

طبق اعلام دبیرخانه دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد، در مرحله اول که ارزیابی در قالب غربالگری و با همراهی داوران استانی انجام شد، از 11375 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره تعداد 7060 اثر به مرحله بعد راه یافتند. در مرحله دوم داوری از 7060 اثر، 276 اثر به مرحله نهایی راه یافتند. آثار برگزیده در این مرحله رتبه بندی شده و ارزیابی نهایی آن ها از طریق داوران ستادی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی انجام خواهد شد.

بر این اساس بعد از معین شدن نتایج نهایی، روز دوشنبه 25 بهمن ماه در مراسم انتهای اختتامیه کشوری جشنواره، از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد با هدف حمایت از تولیدات الکترونیک معلمان و مؤسسات و شرکت های علمی آموزشی، توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای یاددهی و یادگیری؛ ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی، ترغیب، پرورش و حمایت مالی و معنوی از توانمندی های معلمان، دانش آموزان، دانشجو معلمان و مدرسان در تولید مواد و رسانه های یادگیری الکترونیکی؛ تولید و تأمین محتوای الکترونیکی چندرسانه ای و رمزینه پاسخ سریع (QR Code) متناسب با نیاز دانش آموزان و معلمان و بارگذاری آثار واجد شرایط و استاندارد در شبکه ملی مدارس ایران (رشد)؛ توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب در تولید و بهره برداری از مواد و رسانه های یادگیری الکترونیکی برگزار می شود. فراخوان این جشنواره در اردیبهشت ماه 1400 منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 60387

به "2 مرحله داوری دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مرحله داوری دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید