3 سینماگر بخش بین الملل جشنواره موج را داوری کردند

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- داوران جشنواره بین المللی فیلم موجابراهیم حصاری ترکیب داوران بخش بین الملل چهارمین جشنواره بین المللی فیلم موج کیش را بیان کرد.

3 سینماگر بخش بین الملل جشنواره موج را داوری کردند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط چهارمین جشنواره بین المللی فیلم موج کیش، ابراهیم حصاری دبیر جشنواره بین المللی فیلم موج کیش داوران بخش بین الملل این رقابت سینمایی را بدین توضیح معرفی کرد: از ایران فاطمه معتمدخبرنگاران در کنار 2 داور خارجی شامل امیلیو دیا چی یسا از ایتالیا و ایرینا روئیز فیگه روآ از پاناما داوری بخش بین الملل چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم موج کیش را برعهده داشتند.

وی اضافه کرد: در این دوره از جشنواره در مجموع 5 هزار و 322 فیلم از 120 کشور به دبیرخانه ارسال شده بود که در نهایت از بین آثار ارسالی، بعد از بازبینی 61 فیلم داستانی و مستند برای 2 بخش مسابقه ملی و بین الملل انتخاب شدند.

به گفته ابراهیم حصاری، در این بین 41 فیلم در بخش ملی و 20 فیلم در بخش بین الملل به داوری نهایی رسیدند که از بین آثار بخش بین الملل 6 فیلم ایرانی بودند.

دبیر جشنواره بین المللی فیلم موج کیش اظهار داشت: فیلم های بخش بین الملل از کشورهای سوئد، عراق، مراکش، اسپانیا، تانزانیا، اوکراین، آمریکا، فرانسه، لبنان، کلمبیا، غنا، اتریش، سوریه، پرو، هند، مکزیک، یونان و نروژ بوده اند.

حصاری در انتها گفت: اسامی برندگان بخش های ملی، بین الملل و فیلمنامه در اختتامیه جشنواره معرفی می شوند.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم موج کیش به دبیری ابراهیم حصاری از تاریخ 18 تا 21 فوریه 2021 مصادف با 30 بهمن لغایت 3 اسفند در جزیره کیش برگزار می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44940

به "3 سینماگر بخش بین الملل جشنواره موج را داوری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 سینماگر بخش بین الملل جشنواره موج را داوری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید