3 ورزشکار زنجانی به مرحله چهارم اردوی تیم ملی کاراته راه یافتند

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: مربی تیم ملی کاراته گفت: چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان و نوجوانان برای شرکت در مسابقات مالزی با حضور سه ورزشکار زنجانی شروع می گردد.

3 ورزشکار زنجانی به مرحله چهارم اردوی تیم ملی کاراته راه یافتند

حسن روحانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته برای شرکت در مسابقات بین المللی مالزی با حضور سه ورزشکار جوان و نوجوان زنجانی از 31 اردیبهشت ماه شروع می گردد.

وی بیان نمود: تیم ملی جوانان و نوجوانان سه مرحله اردو را پشت سر گذاشته و این مرحله، چهارمین دوره اردوی این تیم برای شرکت در مسابقات بین المللی مالزی است.

مربی تیم ملی جوانان و نوجوانان توضیح داد: در این اردو 20 نفر در بخش نوجوانان و جوانان حضور دارند که از 31 اردیبهشت تمرینات خود را شروع می نمایند.

روحانی ابراز کرد: مرحله 4 اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان و نوجوانان روز پنجم خرداد ماه سال جاری با حذف 5 نفر از بین 20 نفر با ساز و کار انتخابی درون اردویی به سرانجام می رسد.

وی اضافه کرد: تیم ملی کاراته جوانان و نوجوانان قبل از سفر به مالزی در مسابقات تدارکاتی برون مرزی که تیرماه سال جاری برگزار می گردد، حاضر می شود.

مربی تیم ملی کاراته جوانان و نوجوانان عنوان نمود: از بین نفرات حاضر در اردو روزهای 14 و 15 تیرماه فیکس های تیم ملی برای شرکت در مسابقات مالزی انتخاب می شوند.

وی گفت: از استان زنجان در وزن 52 کیلوگرم بخش نوجوانان، مجتبی اسماعیلی و در بخش جوانان آرش کریمی و شایان سلطانی در وزن های 55 و 61 در مرحله چهارم اردو حضور دارند.

روحانی اظهار کرد: تیم ملی جوانان و نوجوانان روز 10 مرداد ماه سال جاری به مسابقات بین المللی مالزی اعزام می گردد.

مسابقات بین المللی کاراته نوجوانان و جوانان روزهای 14 تا 19 مرداد ماه سال جاری در کشور مالزی برگزار می گردد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13999

به "3 ورزشکار زنجانی به مرحله چهارم اردوی تیم ملی کاراته راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 ورزشکار زنجانی به مرحله چهارم اردوی تیم ملی کاراته راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید