3.3 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی شیروان پرداخت شد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شیروان گفت: در 9 ماهه امسال، سه میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به صنعتگران و هنرمندان حوزه صنایع دستی شهرستان پرداخت شد.

3.3 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی شیروان پرداخت شد

میثم زارع اظهار کرد: این تسهیلات در قالب وام های 150 و 300 میلیون ریالی به 20 صنعتگر و هنرمند صنایع دستی شهرستان پرداخت شد.

وی با اشاره به ظرفیت مشاغل خانگی در افزایش تولید و اشتغال، مطرح نمود: با توانمندسازی اقشار کم درآمد شهرستان از طریق تکیه بر مشاغل خانگی و فعالیت در حوزه صنایع دستی، می توان اقتصاد این خانواده ها را بهبود داد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان شمالی وی افزود: شناسایی، آموزش، پرداخت تسهیلات و حمایت از فعالان حوزه صنایع دستی شهرستان با هدف رونق تولیدات این حوزه و اشتغال زایی در اهم برنامه های این اداره است.

شهرستان شیروان در گوشه شمال شرقی استان، از شمال به کشور ترکمنستان، از جنوب به شهرستان اسفراین، از شرق به شهرستان فاروج و از غرب به شهرستان بجنورد محدود می شود و گلیم، جاجیم، تولیدات چرمی و مصنوعات چوبی ازجمله محصولات صنایع دستی در این شهرستان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40799

به "3.3 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی شیروان پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3.3 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی شیروان پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید