7 مقصد پرطرفدار برای تهرانی ها در بهار 1400

به گزارش بلاگ پو، فصل بهار آغاز روز های گرم و زیبایی است که نمی توان آن را با در خانه ماندن گذراند. سفر و گشت وگذار در بهار مخصوصاً برای تهرانی ها که می خواهند چند روزی را از ترافیک و شلوغی دور باشند، بهترین گزینه است. عده ای سفر زیارتی به مشهد مقدس را برمی گزینند و عده ای سفر به شهر هایی با جاذبه های تاریخی و طبیعی مانند شیراز، اصفهان و تبریز را همراه با خانواده ترجیح می دهند.

7 مقصد پرطرفدار برای تهرانی ها در بهار 1400

در این بین هستند کسانی که سفر های چند روزه شان با سفر های کاری به مقصد صنعتی همچون اهواز پیوند خورده و باید بعد از اتمام کار هایشان به شهر خود یعنی تهران بازگردند. برای کسانی هم که دوست دارند از سواحل و تفریحات آبی در دریای جنوب ایران لذت ببرند، شهرهایی مانند کیش و قشم انتظارشان را می کشد. ما در ادامه مطلب می خواهیم به شما 7 مقصد محبوب تهرانی ها برای سفرهای بهاری را معرفی کنیم تا پایتخت نشینان عزیز راحت تر تصمیم بگیرند که با توجه به هدف خود از سفر می خواهند از چه مقصدی دیدن کنند. با ما همراه باشید.

مشهد | زیارت بهاری

مشهد اولین مقصدی است که تهرانی ها برای زیارت آن را برمی گزینند. اگر شما هم از عاشقان امام رضا(ع) هستید، در سفر به مشهد تردید نکنید. آب وهوای مشهد مطلوب، خنک و بارانی است و شکوفه های خوش بو و رنگارنگ در بهار تمام شهر را نوازش می کنند. در این فصل آب وهوای ییلاقات اطراف مشهد مانند طرقبه و شاندیز کم نظیر است و هر مسافر تهرانی را به گشت وگذار وسوسه می کند. اکنون شما می توانید با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد، از سفر به این شهر مقدس لذت ببرید.

اصفهان | گشتی بهاری در تاریخ

اصفهان با جاذبه های تاریخی فراوان و باشکوه به مهد هنر و تمدن ایران شهرت دارد. از جمله معروف ترین آثار تاریخی اصفهان می توان به میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، عمارت چهل ستون، پل سی و سه پل، پل خواجو، مسجد شیخ لطف الله، کلیسای وانک، کاخ هشت بهشت و... اشاره کرد.

ناگفته نباشد که که آب وهوای اصفهان در بهار بسیار دل انگیز است و هنگام سفر به این شهر از خنکای نسیم بهاری آن نهایت لذت را خواهید برد. تمام این گفته ها از دلایلی است که اصفهان را به یکی از پرترددترین جهت های سفر تهرانی ها در بهار کرده است. اگر می خواهید از این شهر پر از زیبایی دیدن کنید، تنها کافی است بلیط هواپیما تهران اصفهان را خریداری کنید و بعد از آن سراغ بستن چمدان هایتان به مقصد این شهر تاریخی بروید.

کیش | تفریحات آبی هیجان انگیز

کیش، این جزیره زیبای جنوب کشور، هرساله میزبان مسافران زیادی از سرتاسر ایران است. جت اسکی، غواصی، قایق سواری، ماهیگیری، کارتینگ و... از تفریحات فوق العاده جزیره کیش به حساب می آیند. بیشتر مسافران کیش، تهرانی ها هستند که می خواهند از سواحل زیبا و تفریحات آن بهره مند شوند. بیشتر مسافران این سفر باور دارند بهترین زمان سفر به کیش، زمستان تا بهار است. حالا که در بهار 1400 هستیم، چه می شود که سری به این جزیره زیبا بزنیم؟ برای این کار شما باید بلیط هواپیما تهران کیش را تهیه کنید تا با خیالی آسوده به این جزیره زیبا سفر کنید.

شیراز | عطر اردیبهشتی بهار نارنج

همه ما می دانیم که شیراز شهر شاعران فارسی است. شهر شعر و عاشقی ایران زمین که جدای از بناهای تاریخی و زیبایش مانند حافظیه، سعدیه، بازار و حمام وکیل، نارنجستان قوام و... منظره و طبیعت زیبایی دارد. پس تهرانی های عزیز اگر دلتان هوای سفر به یکی از زیباترین شهر های ایران را کرده، شیراز بهترین گزینه است. اگر می خواهید عطر شکوفه های بهارنارنج را در کوچه خیابان های شیراز که در هوای خنک و دل انگیز آمیخته شده است را حس کنید، خود را برای خرید بلیط هواپیما تهران شیراز آماده کنید

تبریز | سفری بهاری در شهر اولین ها

تبریز به سومین شهر بزرگ ایران شهرت دارد. بنا های تاریخی و طبیعی این شهر بسیار زیاد است و می تواند شما را در هنگام انتخاب جاهای دیدنی آن سردرگم کند. از عمارت شهرداری و ربع رشیدی گرفته تا ارگ علیشاه و برج یانقین. فرقی نمی کند که شما می خواهید از کجا دیدن کنید؛ زیرا تبریز از تنوع تاریخی و طبیعی بسیاری برخوردار است. تبریز از تابستان های نسبتاً گرمی برخوردار است و گرم ترین ماه سال به تیز تعلق دارد. با این وجود سفر در بهار انتخابی منطقی است. اگر تمایل دارید از این شهر دیدن کنید خرید بلیط هواپیما تهران تبریز را فراموش نکنید.

قشم | جزیره عجایب هفتگانه ایران در بهار

از مقاصد پرطرفدار تهرانی ها در بهار جزیره قشم است که به جزیره عجایب هفتگانه شهرت دارد. جاذبه هایی مانند دره ستارگان، جنگل حرای شگفت انگیز، چاه های تلا و... این جزیره را منحصربه فرد و جذاب کرده است. جزیره قشم در زمان تعطیلات نوروز از آب وهوای خوش بهاری برخوردار است و به همین دلیل از شلوغ ترین ایام سال برای مسافرت است. به همین دلیل تهرانی ها بیشترین تردد را به این جزیره دارند. مسافران می توانند با خرید بلیط هواپیما تهران قشم خود را به این بهشت زیبا برسانند.

اهواز | سفری بهاری از جنس صمیمیت

مردمان خون گرم و مهمان نواز با آن لهجه شیرین جنوبی اولین چیزی است که با شنیدن نام اهواز به یاد می آوریم. پارک کوهساران، آبشار مصنوعی، پل طبیعت، کلیسای سورت و... از جمله جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر است. وجود پالایشگاه های نفت، گاز و پتروشیمی این شهر را به یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی کشور تبدیل کرده است. اگر می خواهید برای انجام امور کاری یا تفریحی به اهواز سفر کنید، ابتدا باید بلیط هواپیما تهران اهواز را خریداری کنید.

اگر علاقه دارید با مقاصد بیشتری آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله 10 پرواز داخلی برای سفرهای بهاری تهرانی ها را در مجله ره بال آسمان مطالعه کنید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همگردی
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49195

به "7 مقصد پرطرفدار برای تهرانی ها در بهار 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مقصد پرطرفدار برای تهرانی ها در بهار 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید