8 کاری که باید در هتل از انجام آنها اجتناب کنید

به گزارش بلاگ پو، شاید ندانید، اما بعضی کار ها را نباید در هتل ها انجام داد که ما در این مطلب برایتان شرح خواهیم داد.

8 کاری که باید در هتل از انجام آنها اجتناب کنید

به گزارش، اگر اهل گشت وگذار، سفر خارج از کشور یا حتی اقامت در اقامتگاه ها و هتل های داخلی هستید، خواندن مطلب پیش رو و رعایت نکات ذکرشده می تواند شما را از دچارشدن به بعضی دردسرهای نالازم برهاند.

بعضی میهمانان هنگام خروج از هتل شامپو، لوسیون و خمیردندان ها را به عنوان یادگاری با خود می برند. البته تصاحب این اقلام مشکل خاصی ایجاد نمی کند، اما حواس تان باشد به خاطر برداشتن ملافه ها و حوله ها جریمه نشوید. حالا بماند که بنا بر اعلام بعضی هتل ها، مسافرانی هستند که از خیر لامپ ها و حتی شماره اتاق ها هم نمی گذرند!

اگر سهوا به وسایل هتل آسیب زدید، آن را از خدمه پنهان نکنید. به طور مثال اگر بشقاب یا لیوانی از دستت تان سُر خورد و شکست، خرده های شیشه را از ترس جریمه شدن شخصا جمع نکنید، زیرا ممکن است تکه ای شیشه از چشم تان پنهان بماند و موجب آسیب دیدن مسافر بعدی گردد.

خیلی از ما هنگام سفر با همراه بردن وسایل آشپزی، هزینه رستوران را پس انداز می کنیم! اما اگر اتاق شما در هتل فاقد فضایی به اسم آشپزخانه باشد، یک معنی بیشتر ندارد: پخت و پز ممنوع! و اگر مبادرت به این کار کنید، این احتمال وجود دارد که سیستم اعلام حریق اتوماتیک اتاق تان به کار بیفتد و جریمه شوید.

هرگز تصور نکنید اقامت در یک هتل گرانقیمت به معنای رهایی از دست دزدهاست. کارکنان و خدمه هتل ها همواره نمی توانند از روی ظاهر یا علایم دیگر، سارقانی که به قصد دستبرد به مسافران در محوطه هتل و راهرو ها می پلکند را شناسایی نمایند. پس وسایل گرانقیمت تان را در اتاق رها نکنید.

بعضی از هتل ها هنوز هم به افراد سیگاری اجازه می دهند داخل اتاق هایشان سیگار بکشند. با وجود این، بعضی از میهمانان اصرار دارند در اتاق هایی هم که سیگارکشیدن در آن ها ممنوع است، سیگار بکشند! اگر از این دسته اید، یادتان باشد به شما هشدار دادیم که این کارتان ممکن است سیستم اتوماتیک اعلام وجود دود را به کار بیندازد.

اگر هنگام اقامت در هتل هوس کردید موهای تان را رنگ کنید، بهتر است تا سرانجام سفر بی خیال آن شوید، چون ممکن است سهوا حوله ها، پرده ها یا دیگر وسایل اتاق تان را به رنگ مو آغشته کنید. این کار شما صدمه زدن به اموال هتل تلقی شده و مشمول پرداخت جریمه است.

محض اطلاع تان فقط صدای بلند دستگاه پخش موسیقی یا تلویزیون نیست که می تواند برای مسافران اتاق های مجاور مزاحمت ایجاد کند. یکی از مسائلی که حتما باید در اتاق های هتل رعایت کنید، نپوشیدن کفش پاشنه بلند است! چون هرچقدر هم هتل تان لوکس باشد، باز هم ممکن است که کفپوش آن عایق صوتی نداشته باشد. پس هنگام حضور در اتاق تان از دمپایی های راحتی هتل بهره ببرید.

این روز ها هرکجا که می روید، اینترنت مجانی در اختیارتان قرار می گیرد. هتل ها هم در این خصوص کم فروشی نکرده و در اکثر آن ها اینترنت مجانی برقرار است. اینترنت رایگان خوب است، اما ایمن نیست، زیرا خیلی ها می توانند فعالیت شما در فضای وب را زیرنظر داشته باشند، پس کار های خیلی خصوصی تان را با اینترنت وای فای هتل انجام ندهید.

منبع: روزنامه شهروند

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17005

به "8 کاری که باید در هتل از انجام آنها اجتناب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 کاری که باید در هتل از انجام آنها اجتناب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید