معرفی هتل امرالد جوهو بمبئی ، 4 ستاره

به گزارش بلاگ پو، هتل امرالد جوهو بمبئی | the emerald juhu mumbai

این هتل، یک اقامتگاه مناسب و هتل آپارتمانی با 6 گزینه برای انتخاب اتاق و مجهز به باشگاه تناسب اندام و زمین بازی در فضای باز است. هتل امرالد جوهو بمبئی the emerald juhu mumbai در 4.9 کیلومتری فرودگاه بمبئی واقع شده است. دارای اتاق های شیک و تمیز با امکانات کامل و چشم انداز شهر یا حیاط پشتی است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل امرالد جوهو بمبئی را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل امرالد جوهو بمبئی ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل امرالد جوهو بمبئی

خدمات رفاهی در این هتل 4 ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها و پذیرش 24 ساعته بوده و صبحانه رایگان دارد. همچنین پذیرش هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد.

ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، خدمات حمل و نقل به فرودگاه با هزینه اضافه، ارائه خدمات لیموزین یا تاکسی شهری با هزینه اضافه، دستگاه فکس و صبحانه با هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می شود. کارکنان چند زبانه هتل امرالد جوهو بمبئی به زبان های انگلیسی و هندی صحبت می نمایند.

امکان دسترسی به آسانسور و بالابر، مناطق مخصوص برای کشیدن سیگار، سالن آرایش و زیبایی، دستگاه خودپرداز بانک و باشگاه تناسب اندام میسر است. اینترنت به صورت سیمی و وای فای با هزینه اضافه در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است و همچنین به روزنامه های رایگان در لابی و تلویزیون در قسمت های مشترک هتل نیز دسترسی خواهید داشت. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت 14:00 تا 24:00 اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید قبل از ساعت 14:00 اقدام کنید.

امکانات تفریحی هتل امرالد جوهو

در این هتل می توانید از امکانات تفریحی شامل آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، کلاس های تناسب اندام و یوگا، خدمات مواظبت و زیبایی نیز بهره ببرید. همچنین کافه هتل به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد، به گونه ای که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده نمایند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این مکان دلنشین بنوشند. موسیقی زنده هم دارند.

رستوران هتل

در سالن غذا خوری و رستوارن هتل می توانی از ساعت 07:30 صبح تا ساعت 10:30 صبحانه خود را سفارش دهید. تمام مهمانان از بابت صبحانه در این هتل بسیار راضی بوده و کامنت های خوبی راجع به آن نوشته اند.

امکانات اتاق های هتل امرالد جوهو بمبئی

در این هتل که دارای 67 اتاق، سوئیت و سوئیت-آپارتمان است، امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور و دسترسی به اینترنت به صورت کابلی و وای فای با هزینه اضافی و رایگان موجود است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، اتو و میز اتو، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، دیده می شود. علاوه بر این، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق به صورت 24 ساعته ارائه می شود و مراقبت از کودک در اتاق برای خانواده های مهمان نیز میسر است. سرویس حمام اتاق ها دارای دوش است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود.

سشوار و یخچالی کوچک هم در تمام اتاق های هتل بمبئی موجود هستند. در هر صورت اگر احتیاج به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که احتیاج به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید. هتل امرالد جوهو بمبئی حتی برای افراد دارای ناتوانی جسمی نیز، امکانات مناسبی فراهم نموده است.

انواع اتاق های هتل امرالد جوهو بمبئی

  • سوئیت یک اتاقه: مساحت این اتاق 52 متر مربع بوده و نمایی رو به شهر را برای شما به وسیله پنجره اتاق فراهم می نماید. یک تخت دو نفره بزرگ و دو تخت یک نفره از جمله تنوع در بین اتاق ها برای رزرو هتل است که بسته به احتیاجتان می توانید انتخاب کنید. در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • دولوکس: مساحت این اتاق 25 متر مربع بوده و نمایی رو به شهر را برای شما به وسیله پنجره اتاق فراهم می نماید. یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره از جمله تنوع در بین اتاق ها برای رزرو هتل است. در حمام این اتاق دوش وجود دارد.
  • سوپریور: اتاقی با مساحت 28 متر مربع بوده که یک تخت کوئین و دو تخت یک نفره دارد. در حمام تمام امکانات مورد احتیاج شما همانند سشوار، حوله و لوازم آرایشی-بهداشتی قرار داده شده است. از پنجره هم نمایی رو به شهر دارید.
  • سوئیت دو اتاق خوابه: مساحت این سوئیت 33 متر مربع است که نمایی رو به شهر دارد. دو تخ یک نفره یا یک تخت دو نفره در این اتاق ها بسته به درخواستتان انتظار شما را می کشد.
  • اتاق استودیو: این اتاق ها 30 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند. می توانید از پنجره نمایی رو به شهر داشته باشید.
  • اتاق دبل دو اتاقه: این اتاق ها 60 متر مساحت دارند. فضای نشیمن مجزا به همراه دیگر فضاهای اتاق از یکدیگر جدا بوده و حریم خصوصی و راحتی بیشتری برای مهمانان فراهم می نماید. یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی است. در این اتاق ها همچنین سایر امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها در دسترس است.
  • آپارتمان یک خوابه: این اتاق ها 52 متر مربع مساحت دارند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و تلویزیون صفحه تخت نیز هست. در این آپارتمان آشپزخانه ای به همراه تمام امکانات آشپزی در اختیارتان قرار گرفته است. همچنین سایر امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها در دسترس است.
  • سوئیت دو خوابه: این سوئیت با داشتن یک آشپزخانه و دو اتاق که دارای تخت دونفره هستند، و حمامی که دوش دارد، از بهترین اتاق های هتل امرلند جوهو بمبئی است. تمام امکانات مورد احتیاج اقامت شما در این سوئیت فراهم شده و تمیزی تخت و ملافه ها از مهم ترین ویژگی این سوئیت ها خواهد بود.
  • سوئیت یک خوابه: از بهترین اتاق های این هتل است. اگر به دنیال اقامتی ارزان در هند هستید و همچنین غذاهای تند بمبئی و هندی را نمی توانید بخورید، این اتاق را رزرو کنید. چرا که دارای آشپزخانه ای کوچک با تمام امکانات است. امکاناتی مانند ماکروویو و چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سشوار، اتو و حتی لوازم آشپزی در این اتاق سوئیتی وجود دارد. همچنین امکانات دیگری همانند تلویزیون صفحه تخت که با ورود به آن متوجه آن ها خواهید شد.
  • اتاق دبل (دولوکس): این اتاق ها، به جای وان در حمام ها دارای دوش هستند اما تمام امکانات مورد احتیاج مهمانان را دارند. حتی دمپایی یا سی دی پلیر هم در این اتاق یافت می شود. شومینه، دستگاه کافی میکر و چای ساز از دیگر امکانات درون اتاق است که رایگان می توانید از آن ها بهره ببرید. بطری های آب معدنی راگیان هستند. کمد، اتو و گاوصندوق هم برای همه اعضای اتاق فراهم است. در نتیجه به راحتی و با امنیت اتاق خود را برای گشت و گذار در بمبئی ترک خواهید کرد.

فاصله هتل تا جاذبه های بمبئی

فاصله این هتل تا مرکز شهر حدود 20 کیلومتر بوده و به ساحل جوهو نزدیک است. امتیاز این هتل نیز در میان دیگر هتل های بمبئی به دلیل برخورد عالی کارکنان هتل و البته غذاها و تمیزی اتاق به نسبت دیگر هتل های 4 ستاره بمبئی بالا بوده و در Booking.com این امتیاز 8.1 است. امتیازی که بسیاری از مهمانان و گردشگرانی که به دیدن هتل امرالد جوهو بمبئی آمده اند، برای آن قائل شده اند.

مرکز خرید فونیکس: مسافت 6.3کیلومتری تا این فروشگاه را با تاکسی 40 دقیقه ای طی خواهید کرد. اتوبوس هم شما را 45 دقیقه ای به آنجا می رساند.

تپه پالی: 2.9 کیلومتر تا این جاذبه فاصله دارید که با تاکسی 15 دقیقه در راه خواهید بود و با وسایل نقلیه عمومی نزدیک 15 دقیقه زمان احتیاج خواهید داشت.

باغ های معلق : 15.4 کیلومتر هم از اینجا فاصله دارید که با اتوبوس 60 دقیقه و اگر تاکسی سوار شوید 92 دقیقه ای خواهید رسید.

مرکز علمی نهرو: حدودا 11.5 کیلومتر با شما فاصله دارد که تاکسی 32 دقیقه بعد شما را به این مرکز خرید می رساند. اتوبوس 48 دقیقه ای شما را می رساند.

دریاچه پووای: 8.8 کیلومتر از این جاذبه دورتر هستید که برای رسیدن به آنجا با تاکسی 45 دقیقه و با اتوبوس 40 دقیقه را باید سفر کنید.

تپه گیلبرت: 3.3 کیلومتر مسافت این تپه ها تا هتل است. تاکسی 31 دقیقه ای و اتوبوس 23 دقیقه ای شما را می رساند.

ساحل جوهو: مسافت این ساحل تا شما 1.1 کیلومتر است. بنابراین پیاده و به راحتی می توانید خود را به این ساحل تفریحی و زیبای بمبئی برسانید. بسیاری از گردشگرانی که به بمبئی سفر می نمایند، حتما به این ساحل می روند. در اینجا جاذبه های بسیاری خواهید دید. یکی از این جاذبه ها، چرخ ها و گاری های دستفروش هستند که انوع بستنی و دیگر دسرهای هندی را می فروشند.

دروازه هند: فاصله تا این جاذبه معروف 19.1 کیلومتر بوده که اگر با تور هند به بمبئی رفته اید به راحتی و با ترانسفر به این مکان خواهید رفت.

فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی: فاصله هتل امرالد جوهو بمبئی 4.9 کیلومتر تا فرودگاه است. این جهت یا باید با تاکسی طی کنید که 6 دقیقه طول می کشد و یا با اتوبوس بروید که حدودا 10 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل امرالد جوهو بمبئی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هند، ماهاراشترا 400049، بمبئی، جوهو، جاده جوهو تارار

Juhu Tara Road, Juhu, Mumbai, Maharashtra 400049, India

Phone: +91 22 6714 4000

منبع: Booking.com

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: الی گشت
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10009

به "معرفی هتل امرالد جوهو بمبئی ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل امرالد جوهو بمبئی ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید