80درصد منازل مسکونی شهر سی سخت خسارت دیده اند، پخت روزانه 10هزار غذای گرم

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان دنا گفت: 80 درصد منازل مسکونی شهر زلزله زده سی سخت خسرات دیده اند.

80درصد منازل مسکونی شهر سی سخت خسارت دیده اند، پخت روزانه 10هزار غذای گرم

عبدالحمید پناهی عصر دوشنبه چهارم اسفند ماه در نشست شورای اداری شهرستان دنا، با بیان اینکه بلوک بندی مناطق زلزله زده سی سخت با هدف توزیع اقلام امدادی در شهرستان دنا انجام می گردد، اضافه نمود: نمایندگان هر بلوک در منطقه بندی تعیین و در توزیع ها حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به خسارت سنگین به منازل شهری و روستایی، اظهارکرد: علاوه برخسارت به 80 درصد منازل مسکونی شهر سی سخت، 65 روستای شهرستان دنا دچار خسارت شده اند.

فرماندار شهرستان دنا از خسارت بیش از 70 درصدی به ساختمان ها و مناطل مسکونی در شهر سی سخت اطلاع داد و گفت: بیشتر ادارات شهرستان نیز آسیب دیده و در مجموع 21 هزار نفر از جمعیت این شهرستان زلزله زده دچار خسارت شده اند.

پناهی با تاکید بر اینکه تمام منازل باید در چارچوب برنامه خدمات رسانی شناسنامه دار شوند، گفت: توزیع کالاها نیز باید به شکل مناسب و روزانه اجرایی گردد.

وی ادامه داد: همچنین مهمان سراهای ادارات شهرستان فعال و آماده به کار باشند.

فرماندار شهرستان دنا ضمن هشدار در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان دنا با توجه به شرایط کرونایی شد و مطرح نمود: باید از تجمعات پرهیز شده و پروتکل ها نیز رعایت گردد.

پناهی تاکید نمود: شهرستان دنا هیچگاه وارد رنگ قرمز کرونا نشد و امیدواریم که مدیریت گردد تا با توجه به ثبت کرونای انگلیسی در بعضی از استان های دیگر، اقدامات پیشگیرانه و کنترلی انجام گردد.

وی با بیان اینکه شرایط روحی و روانی دانش آموزان مناسب نیست، گفت: باید در بخش روانشناسی و آسیب های اجتماعی اقدامات لازم اجرایی گردد.

فرماندار شهرستان دنا با بیان اینکه تا کنون 3440 چادر بین زلزله زدگان شهرستان توزیع شده است، اضافه نمود: قرار است که موسسه الزهرا روزانه 10 هزار پرس غذای گرم پخت نموده و تحویل زلزله زدگان دهد.

پناهی اظهارکرد: همه مدیران دستگاهها و ادارات شهرستان تا اطلاع ثانوی در آماده باش هستند و همه مرخصی ها و ماموریت ها لغو گردد.

وی با بیان اینکه ادارات و سازمانهیا زیادی از شهرستان دنا در زلزله دچار خسارت شده اند، گفت: همه دستگاهها و ادارات خسارت دیده خسارات وارده خود را ارزیابی و به فرمانداری گزارش دهند.

فرماندار شهرستان دنا توضیح داد: الحمد الله تا کنون مورد امنیتی و سرقت در سطح شهرستان زلزله زده و شهر سی سخت نداشته ایم.

پناهی گفت: از همه رسانه ها و صدا و سیما به جهت اطلاع رسانی و پوشش اخبار زلزله شهر سی سخت تشکر می کنم. البته انتظار داریم کهخ رسانها ها عمق فاجعه زلزله شهر سی سخت و روستاهیا اطراف را بیان نمایند.

به گزارش خبرنگاران، وی بیان نمود: هر گروه، نهاد، تشکل، موسسه خیریه و سازمانی قصد یاری و امداد رسانی به زلزله زدگان شهرستان دنا و شهر سی سخت را دارد با فرماندار هماهنگی نمایند.

وی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43796

به "80درصد منازل مسکونی شهر سی سخت خسارت دیده اند، پخت روزانه 10هزار غذای گرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80درصد منازل مسکونی شهر سی سخت خسارت دیده اند، پخت روزانه 10هزار غذای گرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید