9 چیز منحصر به فرد در سفر به دبی

به گزارش بلاگ پو، در طول سالهای گذشته، دبی رشد چشمگیری داشته است. شهر شگفت انگیز دبی فرصت های زیادی برای گردشگران فراهم می نماید تا چیزهای نو و هیجان انگیز را تجربه نمایند.

9 چیز منحصر به فرد در سفر به دبی

در دبی 9 چیز منحصر به فرد برای انجام دادن وجود دارد که هیچ شهر دیگری آن را ندارد و یا حتی اگر آنها را داشته باشند جذابیت یکسان ندارد.

چیزهای شگفت انگیز دبی

1. یک منظره منحصر به فرد در دنیا

هنوز نمیتوان دنیا را آنطور که از برج خلیفه دبی معلوم است مشاهده کرد این سازه که بزرگترین سازه ساخته شده به وسیله انسان است در طبقه 144 منظره فوق العاده ای به شما می دهد آنطور که در هیچ جای دنیا نمیتوانید مشاهده کنید سخت است که بخواهیم این منظره را برای شما توصیف کنیم ،این منظره را شما باید خودتون برید و با چشمان خودتان ببینید.برج خلیفه 828 متر ارتفاع دارد.

2. اقامت در تنها هتل 7 ستاره در دنیا

برج العرب دبی، بسیار زیبا و معروف است و قطعا آرزوی خیلی از جهانگردها می باشد ولی جیب آنها اجازه نمی دهد! در حالی که تنها هتل فوق العاده لوکس 7 ستاره در دنیا است، طراحی آن باعث شده تبدیل به نماد شهر دبی گردد. برج العرب در یک جزیره مصنوعی مستقر است.

رزرو هتل دبی

3. بزرگترین فروشگاه در دنیا

بازدید از دبی و عدم تماشا عظمت بزرگترین مرکز دنیا امکان پذیر نیست. از مرکز خرید دبی بازدید کنید، بزرگترین مرکز خرید دنیا، دارای بیش از 120 کافه و رستوران و بیش از 1200 فروشگاه خرده فروشی برای خرید است. این مرکز محل آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب نیز می باشد. بعلاوه دارای یک پارک اسکیت المپیک است.

برترین مقاصد برای سفر انفرادی دخترانه

4. چتر بازی و شیرجه از بالای پالم جمیرا

این واقعا یکی از تجربه های شگفت انگیز زندگی شما خواهد بود و آدرنالین شما را بالا خواهد برد.

5. لذت بردن از صحرای دبی

تجربه سافاری در دبی فوق العاده است. فرصتی برای تجربه لوکس و سلطنتی که فقط می تواند در دبی اتفاق بیفتد.به همراه پایکوبی های سنتی و آشپزی و تفریح های مختلف برای شما لحظات بیاد ماندنی رقم خواهد زد.

6. نمایش موزیکال دبی را ببینید

چه کسی می خواهد فرصتی برای تماشا یک نمایش رایگان از چشمه آب بزرگ در دنیا را از دست بدهد؟ حتی اگر چشمه Bellagio را در لاس وگاس دیده باشید، این یکی بسیار بزرگتر، بهتر، بلندتر و بزرگتر از آن است.

7. میراکل گاردن یا باغ معجزه دبی

لذت بردن از زیبایی های هیجان انگیز در یکی از بزرگترین باغِ گل های طبیعی دنیا که بیش از 45 میلیون گونه مختلف گل را در یک منطقه 72000 متر مربعی توسعه شده است. این گل های سنتی پرطرفدار باشکوه دارای شکوفه های متنوع به شکل های مختلفی است که شما را آرام می نماید و تنها یکی از سازه های جزیره ای ساخته شده در این جزیره در دنیا، جزایر پالم است که شامل طراحی یک درخت نخل با یک تاج از 16 تیرچه احاطه شده به وسیله یک جزیره هلال شکل است. این جزیره 16 کیلومتر به خط ساحلی دبی اضافه نموده است. این جزیره شامل خوابگاه های لوکس uber، مراکز تفریحی، هتل ها، و استراحتگاه ها است که باعث می گردد بازدید شما واقعا به یاد ماندنی باشد.

سفر و دنیاگردی | زندگی یعنی این

8. خرید در فستیوال خرید دبی

جشنواره خرید دبی سالانه بیش از یک میلیون جهانگرد را از سراسر دنیا جذب می نماید. برترین برندها برترین نرخ خود را در طول این جشنواره نشان می دهند. بعلاوه می توانید از جایزه های نقدی بهره مند شوید.

9. غذای دبی را بخورید

چه چیزی در خصوص غذا دبی فرق دارد؟ خوب، برای آغاز، دبی تنها جایی است که شما می توانید یک شتر کامل را به عنوان یک مهمانی بپزید. دبی شهری است که تنها 15 درصد جمعیت محلی دارد و بقیه 85 درصد آن را مهاجران تشکیل می دهند و بنابراین غذاها کاملا دنیای هستند. فقط در دبی است که شما می توانید یک ترکیب کامل از همه انواع غذاهای دنیا را پیدا کنید. دبی، بهشت غذایی است، هم برای کسانی که زیاد خرج می نمایند هم برای کسانی که صرفه جو هستند.

رزرو بلیط دبی

منبع: bucketlistjourney

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 65522

به "9 چیز منحصر به فرد در سفر به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 چیز منحصر به فرد در سفر به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید