Google Play Pass در 24 کشور جدید قابل دسترسی شد

به گزارش بلاگ پو، پیش تر، پلی پس در آمریکا، آلمان، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزیلند قابل دسترسی بود.

Google Play Pass در 24 کشور جدید قابل دسترسی شد

هواداران گوگل پلی در کشورهای خارج از آمریکا همواره قادر به دسترسی به سرویس اشتراک Play Pass نبوده اند. خبر خوب برای بعضی از کشورهای اروپایی که احساس می نمایند از قلم افتاده اند این است که گوگل به 24 بازار دیگر هم گسترش یافته است. قبلا، پلی پس در آمریکا، آلمان، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزیلند قابل دسترسی بود.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتنا، فهرست 24 کشوری که به تازگی پشتیبانی از آنها آغاز شده از این قرار است:

اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، یونان، مجارستان، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، سوئد.

تصمیم به اینکه Play Service ارزش مشترک شدن را دارند یا نه با خود افراد است. با این حال، پلی سرویس محتوای بسیار زیادی دارد که کاربرانش می توانند بدون احتیاج به پرداخت پول برای هر بازی یا اپ از آن بهره مند شوند. برای استفاده از پلی پس بعضی الزامات وجود دارد.

در حساب توئیتر گوگل اینگونه آمده است:

تفریح بیشتر در کشورهای بیشتر! گوگل پلی پس اکنون در 24 کشور جدید قابل دسترسی شده است! به صدها بازی بله بگویید و به خریدهای درون اپی و آگهی ها نه بگویید. برای آغاز اینجا را ببینید:

https://t.co/H6GOFinJrI #PlayPass

pic.twitter.com/HffqPMmBtn

- گوگل پلی (@GooglePlay) 1 اکتبر 2020

برای پیوستن به پلی پس، کاربران باید یک دستگاه که دارای اندروید 4.4 یا بالاتر است داشته باشند. کاربران باید از اپ Google Play Store ورژن 16.6.25 یا بالاتر استفاده نمایند. یک روش پرداخت معتبر ضروری است، و کشور پرداخت صورتحساب و کشور Google Play کاربران باید یکسان باشد. کاربران نمی توانند با اکانتی که در محل کار یا مدرسه تنظیم شده در پلی پس مشترک شوند. کاربران برای اشتراک گذاری پلی پس با خانواده باید یک مدیر خانواده باشند یا بتوانند یک خانواده را بسازند. پلی پس امکان دسترسی به تمام Google Playing را فراهم نمی آورد، بلکه دسترسی به تنها بخشی از اپهای محبوب را ممکن می سازد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35108

به "Google Play Pass در 24 کشور جدید قابل دسترسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Google Play Pass در 24 کشور جدید قابل دسترسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید